Mutluluk Günü

in #tr5 years ago (edited)

Merhabalar,
İş çıkışı eve gelirken radyodan duydum, bugün dünya mutluluk günüymüş! Yani bugün mutluluk günü münasebetiyle mutlaka mutlu olmalıyız. Tabi bunu duyunca üzerindeki bütün kasvet bir anda dağılıp yerini tatlı esen mutluluk rüzgarlarına bıraktı.
Sonra merak ettim bu günü kim, ne zaman, nasıl üretmiş diye ve kısa bir araştırma yaptım. Araştırma sonucunda;

20 Mart 2012 yılında Birleşmiş Milletler, dünya üzerindeki insanların mutluluk fikrini hatırlamaları ve kutlamalar ile farkındalık oluşturmak için 20 Mart'ı Dünya Mutluluk Günü

ilan ettiğini öğrendim. Ne iyi etmişlerde böyle bir günü bulmuşlar!

Artık boşta bir gün kaldıysa onu da ben kapatmak istiyorum :) bu gün bir daha değiştirilmemek üzere dünya çapında Sıradan Gün olarak alınacak ve kimse birşey kutlamak ya da birşeyler yapmak zorunda kalmayacak ;)

Tüm serzenişi yaptıktan sonra profilimde seri şeklinde ne kadar değişik gün varsa onları paylaşmak istiyorum. Bakalım daha karşımıza neler çıkacak :)
Şimdi mutluluk günü için sizi mutlu edecek bir görsel ile yazıyı bitirelim.

Görsel

Sort:  

You got a 2.88% upvote from @joeparys! Thank you for your support of our services. To continue your support, please follow and delegate Steem power to @joeparys for daily steem and steem dollar payouts!

This post has received a 100.00% upvote from @msp-bidbot thanks to: @kbskl. Delegate SP to this public bot and get paid daily: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP Don't delegate so much that you have less than 50SP left on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34