You are viewing a single comment's thread from:

RE: @anadolu Küratörlüğe Geri Dönüyor

in #tr6 years ago

Az veya cok sizinle discord üzerinden konuşma imkanımız olmuştu, tr için verdiğiniz destekleri biliyorum, yazı yazamıyorum ancak dlivede yayın yapıyorum, ünlü twitch yayıncılarının oraya gelip bizim 5 ayda aldığımız karşılığı tek yayında almasında üzücü neredeyse bende bırakma yolundayım.

Sort:  

Hocam yayınlarınıza bir kaç defa denk geldim. Ancak video değerlendirmesi bayağı zor. Bağlantı hızı, zaman alması vb. sebeplerle inceleyemediğim için oy da veremedim. Farklı alanlarda da içerik üretin bence. İnsanlara, takip etmek için bir sebep sunmalısınız hesabınızda. Takipçi, yorumcu arttıkça oylar da gelmeye başlayacaktır. O Twitch yayıcıları o seviyeye (tanınırlık vb.) gelmek için ne zorluklar atlattı bilmiyoruz. Sadece falanlar oy alıyor, ben alamıyorum diye düşünürseniz çabuk pes edersiniz.

Yeni fikirler düşünüyorum abi bakalım nasip 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57842.09
ETH 2895.96
USDT 1.00
SBD 3.56