Bir Hayal Bin Yıkılış...

in #tr6 years ago (edited)

Bazı serüvenler yazarak anlatılmaz aslında, yaşayarak öğrenirsin ve herkesin kendi bir serüveni vardır, benim serüvenimde bir hayal ile başladı o zamanlar bilgisayar ile tanışıklığım knight online adlı oyunun pvp serverlarını oynamayla başladı o zamanlar v1098 vardı güzel anılarımız geçiyordu oyunda, pvp olduğu için bir sürü bug, açık ne varsa yapıyorduk meşhur tbl'miz seri spikemiz falan oynayanlar bu tabirleri bilir, bu oyuna ilgim gittikçe artmaya başladı ve bir şekilde dosyalarına ulaşıp kendi serverimi açmayı başardım. O zamanlar bilgisayarım aşırı dandik birşeydi ama şükür ettik nabalım. Neyse zaman geçtikçe yeni şeyler başardık, araştırdık yaptık ettik. Bu işleri yapan firmaların yanında destek elemanı olarak çalışıp bilgilerime bilgi kattım, sonra bu iş artık sıkıcı geldi ve başka şeye yöneldim twitch diye bir yayın sitesiyle tanıştım, insanlar orada yayın yapıyor eğleniyor oynuyor, izleyicilerle sohbet ediyor işte tam benlik! Yayıncı olmaya karar verdim ama sistemim leş, neyse dosyaları indirip yayın yapmaya başladım bir kaç kişi izliyor bazen hiç izlemiyordum yılmadım 4 sene hiç izlemedim ama yayın yaptım hiçbiryere gelemedim belki ama başarısızlığın belki sistemimdendir deyip kendime yeni bir yayın pcsi topladım 2 sene 3 sene yine yayın yaptım ama değişen birşey yoktu, amacım sadece izlenmek ve bir kaç kişiyle sohbet edebilmekti oda fiyasko!, başarılı olabilmek için yeni bir başlangıç yapmak gerekliydi, sıfırdan başlamak gibi dlive ile tanıştım ve burada asıl iş yöneticilerden oy alıp paranı alıp işine bakmak olduğunu anlamam geç olmadı, en büyük hayalim iyi bir yayıncı olabilmekti, hayallerim maddiyat ve imkansızlığın eşiğinde olduğum için yarım kaldı gözlerim doldu desem yalan olmaz bu satırları yazarken... Ama umudumu yitirmedim, bir yerlerde bir ümit vardır, bir tek hayal kurdum ve anlatamadığım bir çok şey yüzünden yarım kaldı, ne diyelim inşallah bir gün...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63815.31
ETH 3124.40
USDT 1.00
SBD 3.99