Sort:  

Güzelmiş bu.

tesekkur ler bencede guzel olmus bende acıktım

ne acıkması arkadaşlar o da nerden çıktı :)

Olay sen yoksun diye ortaya çıktı. Yemeğe gittiğini söyleyenler oldu. Tabikide millet acıkmıştır bu muhabbeten sonra..

kahve guzeldır tabıkı yanında ıskender olunca daha guzel oluyomus :D

:D al işte iskender in küçüğü büyüğümü olur :D bir olur bir buçuk olur yada duble iskender olur :D bi anlatamadım :D

karnın acıkmıs gene az bısıler ye ole ic kahveyı :D

katılıyorum oyle yapmalı:D

bizim burada yeni bir yer açytılar adamlar 1 birbuşuk anlamıyorlar gram söyleniyor
abi bana 150 gram iskender diyorsun 1 den alamıyorlar heralde sektörde yenişler öğrenecekler :)

:D yeniş ler ne hacı abi :D tövbe tövbe :)))

bak sen gene acıktınmı yemege bagladın hayırdır :D

İki gün yemek yasak bana :D sadece tavuk suyu et suyu ama sadece suyu haa :D

İskender çekti şimdi milletin canı oldu mu bu şimdi :D

kahveye odaklanalım :D

Aynen , kahve daha ucuz :D

:D yok iskender de ucuz olabilir :D mesela en son bize bi arkadaş ısmarlamıştı :D bedava ya geldi bana bir buçuk iskender :))

Orda hile var ama ısmarlayınca sistem hata veriyor ondan 0 gözüküyor bir iki hafta sonra tekrar karşınıza çıkıyor diye biliyorum. Bu sefer de arkadaşınızda hata veriyor bir nevi döngü gibi

al bendende okadar valla kahvenin üstüne şimödi ne giderdi

ne giderdi abi yorumları kaçırdım ben :D tam olarak ne konuşuyorduk :D

Önce iskender üstüne de bol köpüklü Türk kahvesi :))

hakkaten olmadı acıkdı demı mıllet :D

Sahi nereye kayboldu bu İskender ?

polat vurdu onu :D

Yazık olmuş adama desenize. Kahve içerken eğlendiriyordu ekranda bizi

İskender kiiim :D arkadaş :D

Makedonya'da var bir iskender o değildir. Çünkü ona büyük iskender diyorlar. Her yer heykelleriyle dolu. Aranan küçük iskender Polatın kankası

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65269.02
ETH 2653.11
USDT 1.00
SBD 2.84