Steemit'e Hoşgeldiniz [Cointurk 25. Projesi] | (kamuhuzuru#3248)

in #tr6 years ago

cheer-welcome-still.jpg

Görsel kaynak

Bu post @kusadasi hesabının yayınladığı 25. projeye istinaden oluşturulmuştur.

Herkese merhabalar,

Uzun zamandır açık olan bu projeye henüz katılma fırsatı yakalayabildim. Bayağı yoğun bir dönemden geçiyorum dolayısıyla vakit de bulamıyorum istediğim bir çok şeye. Bugün home-office olunca bir çok eşye zaman bulabildim. Baktım ki 25. proje devam ediyor hemen bir post hazırlayayım dedim ben de.


2.JPG

Steemit'e proje açıldıktan sonra getirdiğim ilk kişi @dunham. Kendisi kız arkadaşım olur. 4 yılı aşkın süredir birlikteyiz. Hobilerimiz her ne kadar farklı olsa da eğlenmek, üretmek ve değer katmak konularında hemfikiriz. O yüzden Steemit'e ve Discord sunucularına yaklaşık bir bir buçuk ay önce giriş yaptı. Aslında baya öncesinde ısrar etmiştim ama neredeyse asgari ücret kadar bir çekim yapınca Steemit'ten, o da gerçekten burada maddi olarak bir gelecek olduğunu gördü. Yazmaya başladıktan sonra ise parayı ikinci plana attı. Nickname'i de en sevdiği diziden bir karakterin adıymış. Diziyi izlemem için çok baskı yaptılar @doctorbishop ve @embesilikat ile birlikte. Üç kişiye karşı direndim ve hala izlemedim. Çünkü çok uzun. Öyle bir zamanım yok.


1.JPG

Steemit platformuna ve Discord sunucularına getirdiğim ikinci arkadaşım ise @monsieurwolfgang. Kendisi okuldan arkadaşım. Aynı bölümdeyiz. Düşününce son sınıfta samimi olduğumuzu hatırlıyorum ve üzülüyorum. Keşke daha önce samimi olabilseydik. Ama olsun önümüzde uzun yıllar var. Aynı zamanda bir Steem yatırımcısı olmayı düşünüyor @monsieurwolfgang. Şu sınavlar bayramlar seyranlar geçsin oturup bir konuşacağız detaylı şekilde. Bakalım nasıl bir sonuç alınacak. Ben de küçük küçük yatırımlar yapmayı düşünüyorum çünkü. Nickname'i de lakabı olan Mösyö ve Mozart'ın adından oluşan @monsieurwolfgang olarak aldı.


Umarım hep birlikte çok güzel kazanç elde edip, güzel şeyler öğrenir ve öğretiriz. Türk topluluğu her geçen gün gelişiyor. Hem nitelik, hem nicelik hem de kazanç olarak gelişiyoruz. Daha iyi yerlere de geleceğini düşünüyorum.

Sort:  

Gönülsüz upvote kazandınız. Zamanı yokmuş...


Deneme 147 : sen bi başla zaman buldukça izlersin

Ya kivre harbiden çok sıkıntılı. Bırak o diziyi izleyeceğim zamanı Steemit’e ayırayım ya :D

Elinize sağlık güzel bir yazı olmuş :) Steemit'in daha iyi bir yerlere gelmesi için hepsi :)

Teşekkür ederim :)

Ne güzel insanlar kazandırmışsınız platforma emeğinize yüreğinize sağlık hocam 😃

Çok teşekkürler :)

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi. Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır. Jumbot TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur. .

Jumbot hakkında daha fazla bilgi için Tıklayın

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64236.48
ETH 2519.13
USDT 1.00
SBD 2.66