Sağlık | busy

in #tr7 years ago

cold-or-flu.jpg

Merhaba sevgili dostlarım,

Bugünüm o kadar verimsiz geçti ki güne puanım resmen 2.4/10. Ama belki 3/10 da diyebilirim. Zira istediğim hocadan bitirme tezi danışmanlığı alabiliyorum.

Güne başlarken aslında çok da bir şeyim yoktu ama ne olduysa okula giderken oldu. Normalde okula da gitmem de işte devlet kurumlarının evrak işlerini bilen bilir. Bir imza için gittim onca yolu. Yolda üşümesem de bir garip hissetmeye başlamıştım. Sonra dedim ki n'oluyor acaba? Kahvaltıyı okulda yaparım diye düşünmüştüm ona verdim biraz aslında halsizliği falan.

Screw-the-Flu-3-Belly-Blog-Talia-Zenlea.jpg

Okula gelince yemeğimi de yedim, işimi de hallettim ama halsizliğim giderek artıyordu. Kaymaklı kadayıfın kadayıfı da gelmişti o an baş ağrısı.

Sigara içip içmemek arasında kaldım bir süre. Sonra dedim ki iç bir tane yemek arkası, sonra git eve dinlen. Dediğim gibi oldu da yaktım bir tane sigara ama hasta iken içilen sigaranın tatsızlığı, keyifsizliği aşikar. Yarısında attım gittim.

Evde yatıyorum gün boyu ve dizi izliyorum. Tabi bu durum canımı sıkıyor pek alışık olmadığımdan ötürü. Nane-limon içiyorum, ilaç içiyorum

Görsel kaynak -1-
Görsel kaynak -2-

Sort:  

Gecmis olsun.Bende pazartesinden beri hastayim.Gunde 12 saatten fazla uyuyorum.Çöp oldum

Valla inşallah o kadar uzun sürmez yav. İşe de gidemiyorum, canımı sıkıyor bu durum.

İnşallah kısa sürede iyileşiriz

inşallah. geçmiş olsun bu arada sana da.

Geçmiş olsun dostum, belki tylol hot iyileşmene yardımcı olabilir.

eyvallah moruk, gece onu da içeyim 2 tane ilaç içtim biraz etkisini gösterdi, bir de onu içersem kalkarım ayağa umarım.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60970.88
ETH 2634.17
USDT 1.00
SBD 2.59