You are viewing a single comment's thread from:

RE: Geceye Ağıt

in #tr6 years ago

Üstad ben burada lisans bitirme tezi yazıyorum, sen bu yazıyı yazmışsın; üstüne bir de Onur Ünlü'nün "Resulluhlah İle Benim Aramdaki Farklar" şiirini koymuşsun. Okulu uzatıyorum :D

Resulullah yolda Ebu Bekir’i görse ‘es selamu aleyküm ya Sıddık’ derdi.
Ben yolda Ebu Bekir'i görsem tanımam.

Sort:  

Şiir her şeyi diyor aslında, gerisi biraz laf salatası. Onur Ünlü'nün diğer şiirleri de güzeldir ama bunun yeri bambaşka, seslendiren de ayrı güzel seslendiriyor. Bize yine hüsran, hüzün kalıyor haliyle. :)

Allah kolaylık versin tezinde, bitirene kadar uğrama buralara ki erken bitsin. Üzerine az biraz da olsun düşmeyince bitmiyor okul. :D

Ah O Gemide Ben de Olsaydım şiirini yazmak istemiyorum buraya :D

Aynen öyle abi ya o kadar sıkıştım ki anlatamam. Çok kısa süre içerisinde akademik bir tez ortaya koymam isteniyor :D Uğrayamam zaten muhtemelen. Eyvallah bu arada :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59715.05
ETH 3186.24
USDT 1.00
SBD 2.42