Bugün Yine Home Office Çalışıyorum | busy

in #tr6 years ago

georgie-cobbs-459520-unsplash.jpg

Uzun bir sürenin ardından bugün yine home-office çalışıyorum. Bunun bana en büyük artısı yoldan kazandığım zaman oluyor. Çünkü yolda git-gel toplamda 2,5 saat harcayan birisiyim. Dolayısıyla home-office çalışmak benim için müthiş bir artı değer yaratıyor bazen.

Home-office olduğumda da hem işlerimi hallediyorum hem de kendi işlerim ile ilgileniyorum ve iyi oluyor açıkçası. Bir kaç şeyi aradan çıkarmış oluyorum. Hem işlerimi hallediyorum, hem de kafam rahatlıyor. Çok temiz iş baktığın zaman.

Bu akşam da güzel konular konuşacağız, güzel bir toplantı yapacağız @embesilikat , @biriki3 ve @fotobot ile. Özellikle KOAL için, KOALile birlikte neler yapabiliriz bunları konuşacağız. Tabi ki kendimiz için de neler yapabiliriz, nasıl daha çok kazanabiliriz bunu konuşacağız.

Hem KOAL için hem de bizim için güzel şeyler çıkacaktır diye düşünüyorum.

Görsel kaynak

Sort:  

hava soğuk, işe gidiyorum ve gerginim. inş birisinin başına bela olmam.

sakin ol, işini hallet ve gel. akşam konuşacağımız çok şey var.

Aynı paragrafta iki kez "hem"li cümle kurman ve aynı şeyi vurgulaman gönüllerde bi' burukluk yarattı Mr Content. Yoğunluğuna veriyorum. Cuma yapmasanız ben de katılırdım toplantınıza. Cuma 19.00 Cumartesi 14.00 arası haftalık tatilim :D

bu haftalık böyle oldu diyelim. aslında bunu sürekli hale getirirsek çok tatlı olacak da işte bakalım. Yazım hataları vs. yoğunluktan cidden. anlayışın için tşk.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by kamuhuzuru from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64231.88
ETH 3128.59
USDT 1.00
SBD 3.95