SOSYAL MEDYA KAVGASI KÖTÜ BİTTİ

in #tr7 years ago

Arkadaşlar malum havalar serinledi ve yorucu bir haftanın ardından 2 günlük hafta sonuna giriş yapmış bulunmaktayız. Bu sebepten dolayı biraz uykunun dozajını kaçırdım ve 11:30 sularında telefonuma gelen "tinkkk" bildirimi ile gözümü açtım.

Image Source


Görmüş olduğum mesaj karşısında bir hayli öfkelendim aslında. Ben kelliğimi kabullenmiş biriyim, eğer şu postumu okuduysanız bunu zaten biliyorsunuzdur. Bana bu mesajı yazan arkadaş Lise 2. sınıftan pek bir münasebetim olmayan birisidir. Kendisinin bu denli beni merak ettiğini ve saçım hakkında endişe duyduğunu inanın bilmiyordum. Güne böyle bir mesaj ile başlamanın vermiş olduğu öfke ve sinir ile aramızda geçen diyalog şu şekilde idi


GÖRÜLDÜ

Son yazmış olduğum cümle ile instragram üzerinden yapmış olduğumuz konuşma son buldu. Ve 3-5 dakika sonra telefonum bu zat tarafından arandı. Telefonu açmamla beraber kaba cümlelere maruz kaldım. Kendisini semtime davet ettim ve davete icabet etmesi durumunda onu paketleyeceğimi çok iyi bildiği için bu davetimi geri çevirdi. Ama benim gibi hınzır bir adamdan kurtulmak böylesine kolay değildi elbette.

Stalkun Gücü


Zat ile karşılıklı takipleştiğimiz için artık kendisinin fotoğraflarını görebiliyordum ve bir fotoğrafında bana yakın bir semtte pizza kuryesi olarak çalıştığını gördüm. Hemen pizzacıyı arayarak kendime orta boy bir Extravaganzza söyledim ve telefonda ismini vererek bu arkadaşın getirmesini rica ettim ufak bir yalan söyleyerek. Nitekim pizzam 25-30 dakika sonra kapımdaydı. Hem de bu hıyar getirmişti.

AUDIO GÖRÜNTÜLÜ DIAFON


Reklamlarda sürekli olarak gördüğümüz audio görüntülü diafon bu sefer işe yaradı gerçekten. Apartman yöneticimizin geçen hafta yapmış olduğu bu atılım sayesinde kelliğim hakkında ileri geri konuşan lise arkadaşımı tongaya düşürdüm.


E.Y (21) Lise arkadaşına kapıyı açar açmaz eter koklattı ve ardından saçını 0 numara ile traş etti. Şuanda pizzasını yiyor. Esen kalın.


Sort:  

good job with your article, I am always following you @kalvas for more

plz review my latest article - @heimindanger

good job with your comment, i am always following your comment @heimindanger for more

plz review my latest comment - @acidyo

This post received a 20% vote by @msp-turkey courtesy of @damla from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

welcome to steemit.com really appreciated your posts i start just following you... follow me back and vote on my posts @heisali please
I have upvoted and sent you a tip

Çok komiksin eren

Diafon olayı çok iyiymiş herkesin başına gelebilir dikkat etmek lazım 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62907.73
ETH 2531.30
USDT 1.00
SBD 2.62