Sakatlanma: Sırtım kırıldı

in #tr7 years ago (edited)

Ben kendimi bildim bileli evin tülünü perdesini asarım. Bu iş bize babadan oğla geçer şekilde bir meslek, zanaat haline gelmiş durumdadır. Profesyonel olarak yaklaşık 10-12 senedir bu işi yapıyorum. Sadece bizim evimizle sınırlı kalmayıp bu işi globalleştirebilmek adına bir çok sosyal mecrada insanlarla görüştüm ve onların da tüllerini-perdelerini asmak için evlerine giderek mesleğimi layıkıyla icra ettim.

5118639-34.jpg


Tül Asmanın Zorlukları

  • Tül, perde gibi değildir daha hafiftir ve kornişlerin ucunda gereksiz figürler olabiliyor ve bu da sizin işinizi yapmanızı epey zorlaştırıyor.

  • Merdivene çıplak ayak ile çıkarsanız bir zaman sonra baldıra ve ayağa kramplar girmesi muhtemeldir.

Kramp Girdiği Zaman Ne Yapmalıyım ?

1 Adet toplu iğne yardımıyla bu badireyi atlatmak mümkün. Kramp giren bölgeye toplu iğneyi batırıyoruz ve hiç bir şeyiniz kalmıyor.

  • Tül asma işlemi tek pencere ile sınırlı değilse, bir diğer pencereye geçerken 2 dakika dinlenmenizi tavsiye ederim.

  • Kolunuz sürekli aynı işlemi yaptığından dolayı kasılabilir. Ve ileride kalıcı kısmı felç gibi sorunlara yol açabilir bu yüzden dikkatli ve kontrollü bir şekilde asmanızı tavsiye ederim.

Şimdi gelelim 7 Ağustos 2017 / 11:58 Saatine. Sabah yeni kalkmışım aşağı indim kimsecikler yok.. bizimkiler, yan tarafımızda ki Almancı teyzemlerin evini temizlemek ile meşgulmuş.. Balkona çıktım yaktım bir cugara balkondan beni gören anneannem; (1.28cm)

EREEEEN(1.86cm) Gel oğlum şu tülleri asıver.

asıyom.jpg

Dedim tamam bu iş benim işim.. Çekilin siz şöyle. Çıktık abi merdivenin üstüne ama çıplak ayakla çıktım işte. Size 2. maddede bahsettiğim dikkat edilmesi gereken kuralı ben atladım. Ve bu yapmış olduğum dikkatsizlik bana çok büyük mal oldu...

Yeni uyanmış olmamın da verdiği dikkatsizlik, şapşallık, hıyarlık yüzünden 2 dakika dinlenmeden diğer perdeyi asmaya geçtim. Sonuç aynen şöyle oldu...

düştüm.jpg


Bu olayların ardından E.Y (21) Tüm tanıdıklarıyla bağını kopartıp köye yerleşti, bütün parasını 8 küçükbaş hayvana harcadı ve şuan çobanlık yapıyor. Esen kalın

Sort:  

Çok kötü düşmüssün geçmiş olsun

Teşekkür ederim. Şuan durumum iyi 20:00'daki Discort toplantısı için sabırsızlanıyorum.

Allah tamamına erdirsin Eren. Pardon o bu gibi durumlarda söylenmiyordu değil mi? Sırtın sağolsun Eren

sağolsun tabi sırtım kaç para kazandırcak bakalım.. Eyvallah mesut komiser

This post has received a 0.45 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by estarrrr from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, and someguy123. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you like what we're doing please upvote this comment so we can continue to build the community account that's supporting all members.

Geç kalmışsam da geşmiş olsun. Şimdi durumu nasıl?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63811.50
ETH 2617.28
USDT 1.00
SBD 2.77