Kalvas'la #şiirsteemitte #7

in #tr7 years ago

YAZAN VE SESLENDİREN: @KALVAS

DELEGASYONUM GİTTİ

Alışmıştım bastığımda walletıma,

2500 SP görmeyi orada.
Gidişin çok ani oldu be delegasyon,
İntihar edicem verin bana bonibon.

canakkaleli17 mahvetti bizleri,
Trakyalı adamın hali başka tabi...
Gel discorta iki duyalım sesini,
Beğenirsem ısmarlarım 2 bira vallahi.

5 cent etmeyen bir adamım artık,
Nedir bu çektiğimiz aylardır ? bıktık!
Satıcam benim twingoyu sonunda,
Almak için 2 milyon Steem POWAAAA...

21930970_1811361985822321_608096282_o.jpg

berk ayraç.png

Sort:  

Eren öldürcen beni keşke twingon 2 milyon steem powa etse

twingom çok değerli satmam..

😂😂😂😂😂 depresyondayım Eren.... Benim en iyi dostum steemit ve sigaram onlarda terkederdi olmasa param, canım kadar sevdiğim steem powaaa gittiii... Steemitte paradan başkası yalannn..

sende sağlam yazıyosun abi çaktırmadan..

Feyz alıyorum.senden. Allah'tan chetahh Türkçe müzik dinlemiyor.bir de plagrasizm ile uğraşırdı mı😂🤕

edebiyat parçalanmış :D

valla 7. parçalayışım o zaman :=)

niye bilmiyorum ama ses tonunu duyunca şu youtube da paint terk kanalındaki adamın videoları geliyo aklıma azizim :) o da böyle çok ciddi ses tonunda konusuyo videolarda :)

hahaha aynen baktımda tarz aynı :D

Sosyal sorumluluk projesi olarak Eren'e SP arayışına çıkalım. Her 100 SP'a Eren bir şiir okusun, dünya daha güzel bir yer olsun :D #VOTEren

100 SP az komserr

@kalvas veriom destek ama naparsin 0.02 cent bizim de wallet boş...
#twingonusatma

:) trakya kızanı bir tanedir be ya..

arkadaşlar birazda şu fakirin postlarına bakın . beğenmesenizde yorum yazın

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63550.59
ETH 2644.53
USDT 1.00
SBD 2.81