KALVAS'la #şiirsteemitte #6

in #tr7 years ago

YAZAN VE SESLENDİREN: @KALVAS

Tavuk Döner

Gittim okula, sabahın yedisinde.

Girdim telefondan Steemit'e.
Baktım postum kalmış 5 dolarda,
Başladım ağlayıp zırlamaya

Hoca dedi niye ağlıyon Eren?
Dedim hocam para gelmiyor neden?
Hoca dedi ne parası Eren?
Dedim hoca anlamazsın, boşver sen.

Tavuk döner geldi aklıma ara olunca,
Koşarak gittim yemeye umarsızca.
Umrumda değildi artık para mara
Tavuk döner yiyorum çılgınca.

Mesut Baba'nın döneri bir başka
Helal olsun sana Mesut Baba
Sevdirdin bizlere Tavuk döneri
Eksik olma başımızdan emi.

3,5 lira az değil mi buna ?
Arttır şunun fiyatını biraz daha.
Anladık seviyorsun bizleri ama
Kanatsız melek misin sen Mesut Baba?

berk ayraç.png

tavuk dönerr.jpg

berk ayraç.png

Sort:  

Hocam alemsniz 😂😂😂😂 nedir bu milletin donerci ile

Bence hoca ya bir şans vermeliydiniz Steemit konusunda,belki o da başlardı ve sizi follow lardı ;)

dünyayı mesut babalar yönetsin 1!1!1!

Kesinlikle mesut baba'ya bir şans verilmeli..

Resim can alıcı güzellikte şiir ondan da güzel 😊Kahvaltı niyetine tavuk döner mi yesek ne yapsak 😅

This post received a 20% vote by @msp-turkey courtesy of @fakire1sadaka from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56278.39
ETH 2377.99
USDT 1.00
SBD 2.29