KAÇAK ALKOL KÖR ETTİ

in #tr7 years ago

Trakyada camiler rakı kokar bilen bilir.. E haliyle Çanakkaleliyiz biz de seviyoruz böyle şeyleri beya...

Dün gece ay tutulcak diye kandırdılar bizi ben de attım balkona bizim yer yatağını cuğara müzik demleniyoz bi yandan. Almışlar bizimkiler bi tekila duruyo dolapta dedim şunu da açıp öldürüvereyim...



Balkonum desen püfür püfür esiyor... O kavurucu sıcakların önüne geçmeyi başarabilmiş bir köşe ve dağ esintisi... Her şey muazzam, muazzam ama o dolaptaki tekila muhabbete dahil olana kadar, ona en son değineceğim.

yatağım.jpg

Bir kaç arkadaşta balkonumun ferhalığını ve sıcak ortamını görünce bana dahil oldular ve sohbet muhabbet derken olaylar iyice güzelleşti... Alkol bitti ve dedim ki;

DURUN HELE ŞU BİZİM DOLAPTA TEKİLA VAR ONU DA ÇAKAK.

Bu naçizane misafirperverlik gösterim çok acı şekilde son buldu...

TEkilaeren.jpg 20707475_1795055697452950_1910922239_n.jpg

Evet tahmin edebileceğiniz üzre geçici körlük yaşadım... Arkadaşlar karıştırmak istemedikleri için tekilaya dahil olmadılar. Tek başıma aldım başıma yine bir bela, sanırım bunların hepsi dolunay yüzünden oluyormuş.


Eren Yıldız (21) Artık görmüyordu, kör olduğu gece ona eşlik eden arkadaşlarıyla görüşmeyi kesti ve okulu bırakıp Gelibolu'da kayınçosunun işletmiş olduğu Tekel'de aylakçılık yapmaya başladı. Esen kalın

Sort:  

Good post! I'm going to follow you to see more post like this and for support us!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by estarrrr from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, and someguy123. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you like what we're doing please upvote this comment so we can continue to build the community account that's supporting all members.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64107.62
ETH 3101.99
USDT 1.00
SBD 4.12