Steemit ile Yükselen Hayatım | [Cointurk 16. Projesi]

in #tr6 years ago

Herkese merhaba,

Steemit platformu ile tanışmanın üzerinden henüz çok geçmedi. Fakat, bilgi birikimim ve hayat görüşüm bu kadar kısa sürede öyle büyüdü ki bunu tarif etmek mümkün değil.

Steemit 'e ilk üye olduğum zaman onay sürecini beklemeye başladım. Pek çok yeni kullanıcının yaşadığı onay sürecini neyse ki 1.5 gün gibi bir sürede tamamladım. Bu süreçte discord üzerinden pek çok kişi ile tanıştım ve arkadaşlık kurdum. Tanıştığım kişiler arasında reel hayatımdaki gibi arkadaşlıklar abi abla kardeş ilişkileri kurdum. Steemit'in bana kattığı her şeyi geçtim. Edindiğim arkadaşlar bile her şeye değer diyebilirim.

Üyelik sürecim resmi olarak başladıktan sonra ise zaten yıllardır yaptığım editörlük işine devam ettim. Kripto para dünyası hakkında birçok bilgi edindim. Bu konuda kendime ait fikirlerim de oldu. Onun dışında, birçok farklı konuda kendimi geliştirmeye başladım. Örneğin ingilizcem bile daha iyi bir seviyeye gelmeye başladı.

Yazılarımı paylaşımlarımı yaparken diğer insanlara da yardımcı olabilecek miyim diye düşünmeye başladım. Çünkü burası çok geniş amaçlı kullanılabilecek bir platform ve bu platformu kullanırken insanlara yardım etme düşüncesi oldukça güzel hissettiren bir durum.

Hala aklımda hayata geçirmeyi düşündüğüm projelerim bulunuyor fakat her şeyin bir sırası vardır diye aklımdaki fikirleri büyütmeye çalışıyorum. Gün gelecek imrenerek baktığım kişilerin profil hesapları gibi bir seviyeye gelmiş olacağım. Bunun düşüncesi bile beni heyecanlandırıyor. Fakat aklımda bu platform ve Türk topluluğu olarak bazı sıkıntılarım da mevcut diyebilirim. En büyük sıkıntım, Türk topluluğu bence çok da yardımsever değil. Hep böyle söyleriz ama nedense yabancı kişilerin platformun gelişmesi açısından daha etkin rol aldığını düşünüyorum. Fakat bu proje gibi veya bazı sahsi kişiler ellerinden geldikçe hem yeni kullanıcılara destek olmak için hem de topluluğu geliştirebilecek projelere ellerinden geldiği kadar destek oluyorlar. Bunu taktir ediyorum. Keşke herkes böyle olabilse. Tabi destek olurken kendini de geliştirecek kendisi de para kazanacak. Fakat diğer kullanıcılara ve genel olarak Türk topluluğunun gelişimi açısından iş yapılıyor ise burada herhangi bir sıkıntı görmüyorum.

Lafı uzattım galiba biraz :) özet olarak STEEMİT platformu benim hayatımda pek çok şeyi değiştirdi ve geliştirdi. Çok güzel arkadaşlıklar edindim. Önceden hiç bilmediğim kripto paralar ile ilgili pek çok yeni bilgi öğrendim ve bunu gündelik hayatımda kullanmaya da başladım. Ve elimden geldiği kadar Steemit platformunu çevremdeki insanlara tanıtmaya çalışıyorum. Çünkü burası ne kadar büyürse o kadar güzel bir ortam meydana gelmiş olur. Herkese iyi günler.

Sort:  

En içten duygular ile ifade etmişsiniz kendinizi teşekkür ederim. İlerde güzel yerler geliriz umarım.

Elbet geliriz bir gun inaniyorum buna kesinlikle :) tesekkur ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64136.70
ETH 3128.20
USDT 1.00
SBD 3.94