You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Always"

in #tr6 years ago

O kadar güzel yorumlar iceriyor ki yazi kendimi alamayip ikinci kez okudum kaçırdığım nokta var mi diye.

Yıllarca hortkuluk avcısı adli sitede role play oynadım. O bitti kitaplari ikinci kez okudum. Yetmedi hala filmleri sürekli izlerim. Tolkien cok cok ayri bir boyuttur benim icin de fakat harry potter ve Rowling cok daha ayridir. Çocukluğumun en buyuk heyecanı en guzel duyguları onunla birlikte oldu.

Sort:  

Teşekkür ederim, Hortkuluk Avcısı hep duyup, girmediğim bir siteydi. Fantastikedebiyat.com ve Kayiprihtim.org vardı benim için ama oralarda da role-playing bu kadar aktif değildi. Hep içimde ukdedir rp ve frp oynayamamak.

Şu an belki de bu platform yazı yazmamı sağlayan en temel şey o diyebilirim :) Yazarlık yaptığım dönemleri o günlerde oynadığım rpg'ye borçluyum. Eğer varsa hala rpg beraber girip takılalım :)

Üstad dün birkaç yeri yokladım bu konuda, artık Discord'a taşınmış bu durumlar ama Türkiye'de bunu yapan yok sanırım. RP hakkında bilgim az olduğundan bilmiyorum nasıl olur ama botlarda var bunun için bir kurcalayıp geri dönüş yapacağım. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65353.52
ETH 2654.64
USDT 1.00
SBD 2.84