You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yoğunlaştırılmış Termal Güneş Enerjisi Santralleri...

in #tr6 years ago

Bir elektrik elektronik mühendisliği öğrencisi olarak kimse bu gibi çevreci sistemler hakkında eğitim vermiyor. Şu zamana kadar bunları anlatan bir hoca görmedim benim okulumda. Bu çok üzücü bir durum. Klasik sistemler, klasik eğitim müfredatları dışında gösterilen çok az şey var. Amaç daha inovatif, daha kullanışlı ve daha yararlı ürünlerin ve sistemlerin geliştirilmesi olmalı. Ne yazık ki şu an ülkemizde bunu yapan bir elin parmağını geçmez.

Sort:  

Maalesef sevgili Kağan, işte size bu noktada ihtiyacımız var ;)
teşekkürler güzel yorumun için...

Haklısın tabi, ama bunun için de farklı durumlar var. Bunu ben yapmak istesem de bu sefer yatırımcı bulmak çok zor bir şey. İnsanlar korkuyor çünkü bir şeylere yatırım yapmaya

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57908.48
ETH 2913.17
USDT 1.00
SBD 3.61