You are viewing a single comment's thread from:

RE: Camping equipment review - Tent | Kamp ekipman incelemesi - Çadır

in #tr6 years ago

Geçenlerde kaptanın yazısında da bir şeyler yazmıştım. Senin yazında da bir şeyler söylemek istedim.

Öncelikle çadır gayet güzel fakat kolay kurulum olduğu için çadır çantası, sırt çantasına konulamıyor. Anca iple dışarıdan çantaya bağlanabilir.

Onun dışında bence çadırı çadır yapan en önemli özelliklerden birisi de polleridir. Polleri kaliteli mi bilmiyorum fakat Decathlon'da satılan pol, kazık gibi malzemeler çok kaliteli değil ne yazık ki, bizzat tecrübe etmişliğim var. Eğer bu konuda da sağlam bir şey almak istiyorsanız tekrar düşünmenizi tavsiye ederim.

Son olarak, kampa gittiğimde sabahın en erken saatlerinde güneşin çadırdan içeri girmesi benim çok hoşuma gider. Aydınlık ortamı çok severim. Zaten gündüz uykusunu hayatımda hiç yapmadım yapamadım :) Bu yüzden ben genelde çift katlı çadırları daha çok seviyorum. Çok insan olmayan bir yere gidersem genelde sadece iç tenteyi kullanıyorum. Bu sayede daha ferah oluyor. Hem de uyurken yıldızları izlemek gibisi yok :)

Sort:  

Decathlon başlangıç ve orta seviye sporculara hitab eden biryer. Tecrübeli kampçılar zaten farklı markalara yönelmeli bence de. 2 yıl quechua departmanında çalıştım, kaliteler konusunda 2seconds polleri diğer çadırlara oranla daha ince olmasına rağmen esneklik ve dayanıklılık açısından daha iyiler. Rüzgar dayanımları daha güçlü. Kurulum 3 sn, kapatmak 10sn. Mağazada pazar günleri yarışma düzenlerdik, müşteriler arasında en hızlı kapatana çadırı bedava verirdik. Tabi bizle yarışıp bizi geçen olmadı rekorum 5sn ^^ Araba bisiklet motor gibi taşıtlarla gidiliyorsa çok iyi bir çadır. Sırt çantasına zaten konulmuyor evet.

Karanlık konusunda da , sadece karanlık değil aynı zamanda serin de tutuyor çadırın içini ^^ Havalar ısınıyor Kağan, yakın zamanda mutlaka kampa gidelim senle. Cuma kaptanla gidiyoruz.

Yazın bu taraflara yolun(uz) düşerse katılmayı çok isterim :) Onun dışında katılabilmem için SBD ve Steem'in artması lazım :D :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64010.25
ETH 3401.16
USDT 1.00
SBD 2.62