You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ile ciddileşmek #14 : Rapor No.07

in #tr6 years ago

@arafs 'ın da belirttiği gibi çok özenle hazırlanmış bir rapor. Yani okurken dedim ki böyle bir şeye benim de ihtiyacım var. Çünkü böyle bir şey yapmayınca çok düzensiz ilerliyorum. Sınav dönemi denk geliyor içerik girmeyi bırakıyorum, proje teslim tarihi geliyor yorum atmayı, yazı beğenmeyi bırakıyorum.

Yukarıda belirttiğim nedenlerden dolayı burayı biraz daha iş formuna sokmam gerek sanırım. Ne kadar önem versem de iş olarak görmeye başladığım zaman her şeyi daha düzenli yapacağıma inanıyorum :)

Sort:  

Evet aslında rapor, yazmak için de bahane oluyor. İş yoğunluğunu bahane edip haftada bir yazı ancak yazarım normalde ama raporu yazacağımı biliyorum ya Pazar günü, sorumluluk hissedip zaman ayırmaya zorluyorum kendimi bir şekilde. Senin için de işe yarayabilir. Bir de tabii biraz daha geniş çerçeveden bakmaya yarıyor benim için. Gidişat nereye, görebiliyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56787.81
ETH 2507.96
USDT 1.00
SBD 2.24