You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yazmak Üzerine Karalamalar #01

in #tr6 years ago

Yazmak çok farklı bir duygudur. Daha küçüklük yaşlarımdayken Harry Potter role play'i tanışıp birkaç yıl boyunca hiç usanmadan yazı yazmıştım tamamen kurgu :) Bunu çok kısa bir süre şiir devraldı fakat o çok tutunamadı hayatımda.

Sonra bu süreç kendini ücret teklifine kadar götürdü. Bu kısımda istemediğim şeyleri yazmak zorunda kalmış olsam da şu an bu işlerin her birini kenara çektim. Şimdi burada, senin de dediğin gibi tam olarak ücretli olmasa da bir şeyler karalamaya çalışıyorum :)

Burada bulunmanın verdiği güzel duygulardan bir tanesi de birçok muhteşem insan tanımam ve hala tanımaya devam etmem diyebilirim. Sen de buna dahilsin @arafs . Teşekkür ederim şahsi olarak.

Ayrıca sanırım ilk kez senden böyle bir yazı görüyorum. Hoşuma da gitti tabii. İnsan içindekilerini söyleyebiliyorsa benim gözümde her zaman +1'dir :)

Sort:  

Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için :))

Standart kalıplarda yazdığım için size hep öyle geldi galiba, ben aslında genelde bu tarz saçmalarım sadece ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43