You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yapışkan Notlar (1-12 Özet)

in #tr6 years ago

Bence çok güzel bir gönderi olmuş bu özet gönderi. Aslında bunun benzeri bir şeyi herkesin hazırlaması gerekir. Ne aşamada olduğumuzu bilmek için gerçekten güzel bir şey.

50 sp kazanma konusunda bir tavsiyede bulunmak isterim. (Durumunuz buna müsait midir değil midir bilemiyorum) Bu konuda bot kullanmanızı tavsiye ederim. Çünkü yüksek upvote gelmeden o sp miktarına ulaşmak bir hayli zor oluyor. Ama umarım bu programla içerik hazırlamaya devam ederseniz neden olmasın :) Başarılarınızın devamını dilerim :)

Sort:  

Çok teşekkür ediyorum. Botlarla aram pek iyi olmadığı için çok fazla paralı botlara yatırım yapmak istemiyorum aslında. Onun yerine Sarraf projesi gibi, Jumbot projesi gibi SBD karşılığı oy verebilecek hesaplara yönelmek istiyorum. En azından bir kazanç olacaksa hep beraber kendi içimizde kazanalım. Önerini dikkate alacağım ve bir sonraki gönderimde bot kullanacağım ve tabiki etkilerini değerlendireceğim. 👍

Bot kullanırken gene de dikkatli olmanizi tavsiye ederim. Bot kullanmaya başlarken kucuk sbd degerleri yollayarak denemeler yapabilirsiniz. Onun dışında türk projelerine katkida bulunmak cok daha guzel bir sey :)

Bakalım bir sonraki gönderide küçük rakamlarla bot kullanmayı düşünüyorum, umarım zarar etmem :)

@kagantrky üstad bot olayı bu aralar hep zarar ettiriyor diyorlar, sen ne diyorsun bu konuda?

Aynen hepsi zarar ettiriyor. Biran önce bitcoin değerlenmeli ve ardından da steem ve Sbd de eski günlerine dönmeli :) Artık yeter diyorum :D

Bitcoin için kritik eşik 7400 dolar diye duydum, bilgisi olan lütfen bizi aydınlatsın. başta @alkmaar

Bitcoin bir 13.000 dolar olsaydı da kurtulsaydım patrondan :D

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 56792.82
ETH 2874.63
USDT 1.00
SBD 3.67