You are viewing a single comment's thread from:

RE: Görüşlerinize İhtiyacım Var

in #tr6 years ago

Benim fikrime göre proje genel temasıyla devam etmeli. Fakat bazı konularda değişikliğe gidilebilir. Senin de dediğin gibi, güzel ve kaliteli gördüğün yazıları oylamaya devam etmelisin. Fakat bir tane içeriği güzel olup sonrasında içerik kalitesini bozan kişinin yazılarını da oylamamalısın abi. Bunun için kararların net olmalı. "Sadece kaliteli olduğunu düşündüğüm yazıları oylayacağım. Bu konuda ister bana darılın ister bana alının. Oylama listesine alınan kişinin SBD göndermesi karşılığı tüm yazıları oylanacak diye bir şey yoktur. Yazdığınız yazı şahsi fikrime göre yeterli değilse gönderdiğiniz SBD'yi geri iade edeceğim." şeklinde bir ifade belirtebilirsin. Bir süre daha bu şekilde devam ettikten sonra gerekirse projenin işlerliğini değiştirebilirsin. Ücretsiz oylamaya geçebilirsin.

Sort:  

Teşekkür ederim, benim de kafamda böyle bir şey var ama neye göre kime göre olmasın diye belirli bir karar mekanizması oluşsun diye düşünüyorum. Hatta çok fazla zamanımı almasın diye 2-3 sefer hiçbir halta benzemeyen içerik sahiplerini bir daha oy yapılmayacak şekilde kara listeye de almayı düşünüyorum.

Kesinlikle net olunmayınca bu konuda sıkıntı çıkması çok normal. Sana SBD gönderen kişiye ayıp etmiş olmuyorsun. Sonuçta kendince kaliteli bulduğun içeriğe gönderilen sbd'nin karşılığı olarak yardımda bulunuyorsun.

Bunun üstüne sana gelip de, ya ben SBD gönderdim listede varım ama bu yazı oylanmamış bu kesinlikle olamaz diyen birisi de çıkarsa dersin ki bak ben buraya güncelleme ile ne yazmışım? Benim şahsi değerlendirmemden geçen yazılara oy veriyorum sadece. Liste olmak ya da olmamak değil mevzu. şeklinde bir cümle söyleyebilirsin. Tabi gene karar senin, çünkü öyle de böyle de kafan ağrır abi

Teşekkür ederim tekrardan ;)

Biraz daha net olacağım garanti.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56784.71
ETH 2392.67
USDT 1.00
SBD 2.27