You are viewing a single comment's thread from:

RE: Anadolu, Feronio, Coogger, Jumbot ve Trliste

in #tr6 years ago

Öncelikle bu güzel post için size teşekkür ederim, birçok projeyi güzel bir dille anlatmışsınız. Discord kullanıyor musunuz bilmiyorum fakat sizinle şahsi olarak konuşmak isterim. @kagantrky#1905 discord adresim bu. Sizden mesaj bekliyorum :)

Sort:  

Yazıda discordum olmadığından bahsettim ama en yakın zamanda açacağım. O zaman mesaj atarım sana, farklı discordlar varmış, anlamıyorum discorda girince direk mesaj atabilir miyim?

Gerçi discorda girince burada da bir içerik hazırlarım belki ilk gözlemlerimle ilgili.

Steemitin eksiklerinden biri sanırım bu, özel mesaj özelliği yok. Steemit'e bağlı bir chat uygulaması varmış galiba istersen oraya da üye olabilirim, oradan yazsın herkes?

Hocam, discord kullanımı çok kolay ve çok da kullanışlı olan bir uygulama. Herkes ayrı ayrı discord kanalı açabilir bu mümkün. Bu yüzden topluluklar ve projeler kapsamında farklı discord kanalları açılıyor. Kullanımı bir nevi mesajlaşma uygulaması gibi düşünün. Telefondan, kurulum dosyası ile kurarak bilgisayardan ve hiçbir şey kurmadan tarayıcı üzerinden açarak kullanabilirsiniz hangisi size uygunsa. Discord üye olduktan sonra https://discord.gg/MvX5pF bu daveti kullanarak doğrudan Steemit Türkiye discord kanalına katılmış olursunuz. İsterseniz şu an discord üyeliği alın (yaklaşık 5 dakikanızı alır) size sesli olarak anlatabilirim eğer siz de müsaitseniz

Ben hallederim ya teşekkür ederim, açtığım zaman yazacağım size de bugün halledemem sanırım. Steemit kadar karmaşık olduğunu düşünmedim zaten ama zamanla çözmeyi tercih ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54852.52
ETH 2440.67
USDT 1.00
SBD 2.18