You are viewing a single comment's thread from:

RE: Güncel Bir Kaç Şey

in #tr7 years ago

Steemit ile tanışmamdan bu yana henüz çok zaman geçmedi. Hala bilmediğim ve her gün öğrenmeye devam ettiğim şeyler var. İnanıyorum ki bunlar yavaş yavaş rayına oturacak. Bu aşamada ise sizden ve @sorucevap 'tan öğrendiğim çok fazla bilgi oldu. Sizin yerinizde belki başka birisi olsaydı, topluluk faydasını bu kadar gözetmezdi. Bu yazınızda da söylediğiniz gibi 24 saatlik bir sürede 100 üzeri paylaşım beğenmek sizin Türk topluluğuna yaptığınız en büyük destektir. Bunu sadece maddi anlamda söylemiyorum. İlk katıldığım zamanlarda yazdığım birkaç paylaşımıma oy vermiştiniz hatırlıyorum. Sizin profilinizi incelemeye başlamış ve şaşırmıştım. 'Bu hesaptan oy alabilmek bir şeyleri doğru yaptığımı gösteriyor sanırım' diyerek daha fazla şevkle yazı yazmaya ve topluluk için benim de elimi taşın altına koymam gerektiğini düşünmeye başlamıştım. Siz şu an çok güzel bir aşamadasınız, gelecek zamanda bu aşamaya ulaşabilirim umarım diyerek yorumumu bitiriyorum. Teşekkürler.

Sort:  

Yorumunuz için teşekkür ederim. Bizim kazancımız topluluğun ortalama kazancıyla orantılı. Bu nedenle önceliğimiz topluluk olmalı. Çalışmaya devam ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 61812.63
ETH 2432.97
USDT 1.00
SBD 2.63