Sort:  

Hocam inceledim baya, ekibi, siteyi, tasarımları. Bence gayet iyi ama tasarımlarda tarif edemeyeceğim bir gariplik var. Resimlerdeki kaliteden mi kaynaklanıyor, kültür farkından mı tam çözemedim.

Şimdi tekrar baktım. Resimler bir yerlerden temizlenerek alınmış ama arka plan ile uyumlu olmamış. Bu da benim gözümü tırmalıyor :S Ama dediğim gb bu bizim kültür farkımızdan kaynaklanıyor olabilir. Teşekkürler

her haber için görseller özel olarak oluşturuluyor, çünkü kripto para haberlerinde sürekli olarak aynı stok fotoğraflar kullanılıyor ve bunlar sıkıcı olabiliyor.

buradaki görseller, haberin içeriği ile bağlantı oluyor, haberden kopuk olmuyor.

görsellerin içinde bir sanat var yani, fakat yine de, görselleri göz ardı ederek haberlerin içeriğine odaklanabilirsiniz, bunun için hiçbir sakınca yok :)

Tabiki önemli olan içerik hocam, onda şüphe yok. Ben siteyi komple ele almaya çalıştım. İçerik konusunda sıkıntı görmediğim için ifade etmedim. Gayet iyi dedim sadece. Yeni bir site olduğu için eksikler üzerine yoğunlaştım. Eleştiri olarak görmeyelim lütfen üzülürüm ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63036.79
ETH 3067.42
USDT 1.00
SBD 3.82