Selamlar

in #tr7 years ago

Merhabalar, Steemit yazarları.

Bugün aranıza yeni katıldım ve inanın sanki köşe yazısı yazmaya başladığım ilk gün yaşadığım heyecanı yaşıyorum. Hayatımda ilk kez çok merak ettiğim teknolojinin yeni boyutu olan blockchain teknolojisi üzerine oturtulmuş bir platformda yazı yazmaya başlıyorum ve hem aranıza katılmak hemde böyle bir platformda ilk Türklerden biri olmanın hem sevinç hem gururunu yaşıyorum. Lafı pek fazlada uzatmadan sizlere bu kanalda neler paylaşmak istediğimden ve kendimden biraz bahsedeceğim.

Ben Kadir Yenel. İstanbulda nacizane bir ailenin ilk çocuğuyum. Standart bir çocukluk herkesten daha tuhaf bir ergenlik süreci geçirip hayatım ve görüşlerim hakkında yazılar yazmaya başladım. Yerel bir kaç gazetede köşe yazıları yazmaya başladıktan sonra papiroom adlı platformu keşfettim ve orada içerik üretmeye başladım. Gündemdeki olayları eleştirdiğim ve fikirlerimi söylediğim. Gündelik hayat ve insan iletişimi hakkında yazılar yazdığım bunları yaparken de tarihi bilgilerden yararlandığım bir haber sayfası oluşturdum. Mesela gündemimizde konuşulmayan olayları ele aldım yeri geldi. Dünyada artan çocuk istismarı ve ensest ilişki ve istismarları tartıştım, tarihsel boyutuna baktım. Kısacası unutmamamız gereken ama bizlere alıştırılmaya çalışan her olaya olağan yaklaşmamamız gerektiğini anlatmak istedim.

Buradaki ilk günüm ve başınızı daha fazla şişirmek istemem. Kısa süre içerisinde gündelik köşe yazıları yazmaya başlayıp onları sizlerle tartışacağımız konuşacağımız bir sayfa haline gelmesini umuyorum bu sayfanın.

Şimdilik hoşçakalın. İyi geceler.

basliyoruz.jpg

Sort:  

Merhaba Kadir,
Yazılarını dört gözle bekliyoruz.
Hoşgeldin

Yakın zamanda başlayacağım desteğiniz için teşekkürler :) Hoşbulduk :)

Congratulations @kadiryenel! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Comment

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Hoş geldiniz Kadir bey. Başarılar.

Hoşbulduk sağolun :)

Aramıza hoş geldin hocam.

Hoşbulduk :)

Aramiza hosgeldin hocam. Kaliteli yazilarinin olacagi ilk paylasamindan belli. Takibime aldim bile ;)

Çok teşekkür ederim :) sağolun :) hoşbulduk :)

Merhaba...
Steemit'e hoşgeldiniz. Merakla bekliyoruz...

İlk yazımı paylaştım bile :) Hoşbulduk umarım bu güzel topluluğa laik olabilirim :)

Aramıza hoşgeldiniz :) Yazınıza daha uygun etiketler olan introducemyself ve introduceyourself etiketlerini kullanmanızı tavsiye ederim.
Bu arada size ait olmayan resimler kullanırken kaynak göstermeye dikkat ediniz. Kaynağı ; [resim1](kaynak linki) şeklinde gösterebilirsiniz
Yeni yazılarda görüşmek üzere :)

Teşekkürler bundan sonraki yazılarda daha dikkatli olucam :) Biraz acemilik var malum üstümde :) Öğrenmeye başladıkça daha iyi olacaktır sanırım :) Görüşürüz :)

Hos geldin.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58111.37
ETH 2571.51
USDT 1.00
SBD 2.47