Steemit ile Nasıl Tanıştım? [Cointurk 12. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago


Merhabalar. Ben Melih. Mersin'de yaşıyorum. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi İşletme bölümünde okudum. Şuan Konya Selçuk Üniversitesinde Fransız dili ve Edebiyatı okuyorum. 24 yaşındayım.

İnternet üzerinden para kazanmaya Knight Online oyunuyla başladım. Yanlış hatırlamıyorsam bu oyunla 13 yıllık bir geçmişim var. Hala da devam ederim hem kazanmaya hem oynamaya :) Knight Online'den başka YouTube ve blogger ile uğraştım. Çok fazla miktarlar olmasa da bir öğrenciye yetecek kadar kazandım :) Steemit ile 2 hafta önce tanıştım. Ytpara sitesinde 'steemit' tanıtım konusunu gördüm. Uzun bir araştırma yaptıktan sonra başlama kararı aldım. Şu ana kadar gördüğüm en kolay ve eğlenceli para kazanma platformu. Aynı zamanda farklı kültürleri tanıma, yabancı dili geliştirme gibi birçok fırsatlar sunuyor. Bu tarz işleri kovalayan biri olarak 1.5 yıldır aktif olan bu platformla nasıl bu kadar çok geç tanıştım anlam veremiyorum. Bu projeden elde ettiğim kazancı da Power up yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62956.16
ETH 2588.54
USDT 1.00
SBD 2.74