Çalıştığım bankanın samimiyetsizliği ve kapitalizme boyun eğmesi.

in #tr7 years ago

banka81020971.jpg

Sevgili Dostlar,

Bu sabah bankadaydım. Hani aybaşı rutinleri vardır ya, Parayı o bankadan çeker ötekine atarsın pamuk kağıtın yüzünü bile görmezsin hani, Yine öyle zamanlar. Bankanın birinden para çektim nakit olarak parayı saydım ama banknotlara dikkat etmedim zaten 3-5 tane var :) Sonra diğer bankaya gittim o an gişede para yatıracakken banknotun birtanesinin renginin farklı olduğunu gördüm gişedeki hanım efendiye bu paranın rengi biraz soluk bende emin olamadım az önce çektim bir kontrol eder misiniz diye sordum haliyle, Tırstımda biraz sahte mahte çıkar uğraşırız. Kadın aldı parayı sağındaki makineye soktu bir sorun yok dedi yıkanmış para falan diye konuşuldu. Sonra ne oldu bilmiyorum kadının aklına eski sevgilisimi geldi kocasıyla kavgalımıydı bilmiyorum. Parayı eliyle katladı yani yırtmadı ama kağıdı katlarsında çizgi kalır ya hani. Atm ye verebilirsiniz falan demeye başladı anlamadım mevzuyu sonra dedim. Neden öyle katladınız atm daha iyi alır katlı paraları dedi kadın top çeviriyor. Sonra yanındaki başka bir makinaya soktu parayı o makine bunların komutanıymış. En son onay o makinadan geçiyormuş. Bu parayı ben başka müşterime veremem o yüzden almıyorum dedi. Bende dedimki öyle saçmalıkmı olur para sahte değil birşey değil kendin söyledin dedim. Komutan makinadan geçmedi dedi bu sefer yani makinayı ben görmüyorum orada birşeyler yapıyor, Belkide yalan söyledi. Neticede artık bankaların bile g..tüü b..şı oynamaya başladıysa memleket sıkıntıda demektir.
Amirine gittim amiride bana diyorki bir tarafı olmayan parayı bile alıyoruz ama bunu alamayız. Birde kadın 50 tl canım noalcak gibi alaycı bir konuşma yapmaz mı dedim kolay mı kazanıyoruz. İnsanlar şerefsizliği çok kolay benimseyebiliyorlar işlerine geldiğinde. Al birde burdan yak. Makinadan geçmedi ulan belkide geçti ne yaptığınız belli değil ki sözün özü yazın yediğin hurmalar sonra tmsf el koyduma döner. Ne yaptığınız belli değil, Kızardım evvelden bankalara el konmasına sanırım artık kızmıycam.

Sevgiyle kalın...

Sort:  

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 33.0% @kamikaze upgoat, thanks to @kad
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Nammussuzlar. O yüzden btc var ya işte :)

En acımadız sektör bsnkacılıktıt. Zaten biribirlerinin

Başlığı okur okumaz anlamıştım olumsuz bir hikaye olduğunu. Ne yazık ki bankalarla ilgili olumlu bir şey duymaz oldu.

banka bu normaldir:))

Tüm bankalara lanet olsun. ocak söndürme, intiharlar, hacizler, iş yeri kapatmalar vs.. Vicdan yok.. tamamen MEKANİK ROBOT gibi sömüren KIRAVATLI SOYGUNCULAR'DIR BANKALAR..

iyi banka imiş.

iyi bankaymış derken ?

parayı sana geri verdiklerine göre)))

para sahte değil dikkatini çekerim

Resteemed your article. This article was resteemed because you are part of the New Steemians project. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

Bu yazıya @hellowhale tarafından %50 oy gücü ile 0.19$ değerinde oy verilmiştir.

!originalworks

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68905.09
ETH 3808.71
USDT 1.00
SBD 3.48