You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemitte Neler Oluyor? HF21..

in #tr5 years ago (edited)

Yazını keyfle okudum emeklerin için teşekkür ederim. Bana gore yeni sistemde eğer yasaklanmacaksa botun etkisi de kullanimi da gelir dağılımı 50-50 oldu diye hiçbir şekilde azalmaz.
Sonucta bot kullananlar botun kurasyon dustukten sonraki kismini kullaniyor aslinda, botta suan icin yaptigi oylamanin %75 uzerinden hesaplama yaparken olursa 50 uzerinden yapar. Diger 50 zaken kurasyon olarak kendisine geri donecek.
Ama icerik sayisinin ilk etapda cok dusecegini düşünüyorum, yazma motivasyonu da düşecektir. Yatirim cekmek icin isteniliyor, ancak @damla ya katiliyorum. Yatırım yapmak için insanlar sisteme guvenemiyor ya da en azından ben güvenemiyorum

Sort:  

Bence SMT projesi gerçekleşir ve akabinde daha fazla girişimcinin sisteme gelmesi için güçlü bir pazarlama faaliyeti yürütülürse yatırımcı gelecektir. Ancak steemit inc. şirketi şuan herhangi bir pazarlama faaliyeti yürütmüyor. Steem adı sadece kullanıcılarım paylaşımları ile duyuluyor. Bu yüzden kurumsal ölçekli firmalara ya da yatırımcıya ulaşmakta kolay olmuyor.

Bot konusunu dönecek olursak. Mevcut sistemde ROI için bot kullanıyorsanız kar edebiliyorsunuz. Ancak 50-50 olduktan sonra eğer botlar farklı bir formülasyona gitmezse ROI oranları 0 'ın altına düşecektir. Sadece yazısını promote etmek isteyenler tercih edecektir. Ancak botların bu noktada formülasyonlarını değiştireceklerini düşünüyorum.

Sonuç olarak dediğiniz gibi istenilen değişikliklere bu şekilde ulaşılamaz. Sadece yüksek SP sahipleri için oldukça faydalı bir değişim olacak.

You got a 89.32% upvote from @upyourpost courtesy of @cryptoewp!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67138.06
ETH 3678.23
USDT 1.00
SBD 3.73