Bir tatil yazı dizisi..

in #tr6 years ago

Öncelikle hep yapmak istediğim okullar kapanmadan tatil yapma fikrini bu sene erken hatırlayıp kardeşim @oguzcan i da alıp yola koyuldum. İlk nokta belki 20 yıldır görmediğimiz Kemer'di. Son 3 yıldır is dolayısıyla Antalya Mere ve Belek tarafını biraz öğrendim ama ben genel olarak ege de tatil yapmayı sevenler tarafındayım. Bu yüzden değişiklik olsun, deniz de daha sıcaktır diyerek ciktik geldik.
Malesef bir sorun var bunu belirteyim, biz yabancı turist gibi ağırlandık.. Ruslar bayaa sahiplenmiş, bizim esnaf da ayak uydurmuş... İnsanlar bizimle bile Rusca konuşuyor ve ben zerre kelime anlamıyorum... İngilizce konusuyorum bizi kimse anlamıyor falan anlamsız bir döngü... Otele giriş sırasında resepsiyonda bulunan çocuk ne ingilizce bilmiyordu.. Check-in yapmak istiyorum diyince bana bir telefon verdi, abi 5 dakkaya geliyorum dedi falan bu arada bizim çocuk Rusça da bilmiyormuş... (ne akla hizmet bıraktılar bunu buraya dedim..) Google translate ile anlaşalım dedim.. Çocuk gürcü çıktı ama okuma yazma bildiğinden de şüpheliyim..
Yalnız daha komik olan, bizi odamıza da o çocuk götürdü (meğer bellboymus), ben telefonda konuşurken dönüp kardeşime, keske Türkçe bilseydin dedi... Ulan ben Türkçe konusuyorum telefonda onu anlamıyorsun, donmus bir de laf yetiştiriyorsun..
Neyse daha komik şeyler anlatırım da onu sonraya bırakacağım..
Steemit e bir süre ara vermek durumunda kalmıştım ama simdi daha eglenceli içerikler ile yazmaya başlıyorum..
Ayrıca moon light plajından bir resim paylaşıyorum. 20180521_202630.jpg

Sort:  

Güzel bir post, Türkler olarak birbirimizi takip edersek daha hızlı büyürüz sizi takip ettim, iyi steemler :)

kendi memleketimizde yabancı olmak, o da güzel. inşallah fiyatları da yabancıların tarifesine göre uygulamışlardır. zira yabancılar bizlerden daha ucuza konaklama yapıyorlar malesef.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67629.79
ETH 3231.81
USDT 1.00
SBD 2.65