Yardımıma Koşan Bot JUMBOT

in #tr6 years ago

Bu platformla tanışmamın üzerinden tam bir ay geçti.İlk paylaşımlarımı yapmaya başladığımda kimseden upvote desteği almıyordum.Bu durum da oldukça moralimi bozuyordu. Neyse ki imdadıma JUMBOT yetişti.Böylece postlarımın altında jumbot desteği sağlamış oldum.

U5dtPXrWiKDSW3Dsfx8QQSALQE4f8kP_200x200.png
görsel

İlk üyeliğim jumbo-T1 üyelik tipiydi.
ücret olarak 1SBD gönderdim ve 28 gün boyunca Upvote desteği aldım.

@jumbot gün içinde paylaşılan #tr etiketli postlardan seçtiği yazıları GÜNÜN EN JUMBO yazısı seçiyor.Ben de bu şerefe nail oldum.Yazılarım günün en jumbo paylaşımına seçildi.Mutluluğumu anlatamam.Ayrıca çok sevdiğim arkadaşlarımda paylaşımlarından sonra günün en jumbo yazıları oldular.

U5duDq565pGSLjHt6Y7xe8xJpaUzppt_1680x8400.jpg
görsel

Sonunda üyeliğim bitti.28 gün ne kadar çabuk geçmişti.Hemen discord üzerinden # jumbot-kurallar sekmesinden üyelik paketlerini inceledim.

Bu sefer T2 seçeneğinde karar kıldım.

Üyelik ücretimi ve üyelik bedelimi gönderdikten sonra tekrar üyeliğim yenilendi.Discord üzerinden sorduğum sorulara hemen cevap verilmesi ve dikkate alınması beni çok mutlu etti. @Sauronbey'e kısa sürede sorularımı yanıtladığı için teşekkür ederim.Üyelik tiplerini incelemek isterseniz ki 3 adet üyelik tipi bulunuyor.İlgili yazıyı buradan okuyabilirsiniz.

Jumbot'un logosu ayrıca iyi buluyorum.Diğer arkadaşlarım pek beğenmese de,dikkat çekici geliyor bana.Siyah ve beyaz oluşu,gözlerinin ve kravatının kırmızı oluşu hem Türk bayrağını hemde Beşiktaşlı olduğum için Beşiktaş'ın renklerini anımsatıyor. Majong oynamayı da sevdiğimden Jumbot karakterinin elindeki logoyu oyun taşlarına benzetiyorum.

Jumbot bana ayrıca seksenli yıllarda izlediğim çizgi film jumbo-jet'i de hatırlatıyor.Çocukken çok severek izlerdim.:)

Böyle bir etkinliği düzenlediği için @jumbot' a teşekkür ediyorum.Sizlere de kazandıran bot olarak jumbot'u tavsiye ediyorum.

Sevgiler,
JUNOSTAR

Sort:  

Çok teşekkür ederiz Jumbot ekibi olarak, ayrıca Logo analiziniz çok yerinde olmuş, ben de o niyetlerle tasarladım zaten Jumbot'u + J harfini Steemit logosunun 3 çizgisinden oluşturdum, ama sevimli bir versiyonu daha gelecek yakında talepler doğrultusunda, bu maskotumuz da devam edecek bu arada.

Ben teşekkür ederim.Logo analizimi beğenmezine sevindim.Sevimli versiyonuda merakla bekliyorum.:)

Jumbot herkese jumbot şekilde kazandırıyor, 🤗 . Yazma isteği veriyor jumbota üye olmak.

Desteklerin için teşeķurler arkadaşım🤗

Ben teşekkür ederim asıl 🤗

Detaylı ve bilgilendirici bir paylaşım olmuş kaleminize sağlık

Teşekkürler @uzercanan 🤗

Evet, gerçekten en memnun olduğum botlardan biri @jumbot. O olmasa zaten çoğu gönderim 10 oy bile almıyor açıkçası. İyi ki steemite geldiğim ilk haftadan beri kullanıyorum. Kullanımı da çok kolay, ayda bir gönderim yapıyorsun, tüm ay kafan rahat oluyor. Sen de çok güzel anlatmışsın @junostar

Söylediklerine katılıyorum @pinarhanpolat.❤Bizim gibi küçük hesapların kullanması gereken bir bot olduğunu düşünüyorum.yorumların için teşekkürler..

💗😇 ben teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60895.62
ETH 2917.92
USDT 1.00
SBD 3.58