You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kişisel gündemim #02 : Yıllar sonra ilk kez... CV neydi? CV emekti... Yok o filmdi.

in #tr6 years ago

Yazının başlığına bayıldım..☺☺Sen bile cv yazarken bu kadar zorlanıyorsan bizler ne yapalım @punky

Sort:  

Teşekkür ederim :)
CV yazmak psikolojik bir şeynmiş onu anladım @junostar, zorluğu ondan :)
Bir yandan seni tam anlatsın istiyorsun, doğru yansıtsın istiyorsun o yüzden "kimim ben?" sorularını cevaplamaya çalışıyorsun, bir yandan çok şey yapmışsın sadeleştirmeye çalışıyorsun çünkü orada oraya zıplayan biri gibi görünmemen, karşı tarafı korkutmaman lazım; bir şey yapmamışsan da onu doğru şekilde süsleyip boşlukları doldurmaya çalışıyorsun. Her işe de aynı CV gitmezmiş onu fark ettim mesela. Bunlarla ilk kez karşılaşıyorum diye uğraştım işte tüm gün :D

İşi alsam bari :D

Umarim hersey istediğin gibi sonuçlanır.☺☺

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57972.96
ETH 2357.13
USDT 1.00
SBD 2.36