Kısa bir Pazar Yazısı

in #tr6 years ago (edited)

Günlerden pazar olduğu için uzun uzadıya bir yazı yazmak içimden gelmedi. Sizlere çocukluğumda yaşadığım bir anıdan bahsetmek istedim. Benim çocukluğum İstanbul’da geçti. İstanbul o zamanlar oldukça yeşildi. Şimdiki kadar bina yığını ve plazalar yoktu. Hatta bazı mahallerine köy de diyebilirdiniz. Ben boğaz kenarında oldukça güzel bir semtte büyüdüm. Evimizin bulunduğu yerin etrafı da oldukça yeşildi. Çimenlik dediğimiz kısımda devamlı çiçek toplar, koşardık.

Bizim apartmanın hemen yanında ilkokul arkadaşlarımın da oturduğu evler vardı. Sıcak ve samimi bir mahalle düşünün, herkes birbirini tanıyor ve çocuklar sokakta güvenle oynuyorlar.
Yine bir gün arkadaşımın bahçesinde oyuna dalmışız. Hatırladığım kadarıyla saklambaç oynuyorduk. Ben de evin arkasına dolandım bahçede ağaçların arasında kuytu bir yer buldum saklandım.

Fakat saklandığım yer konusunda oldukça yanıldığımı sonradan acı bir tecrübeyle anlayacaktım. Oyun bitti beni buldular. Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum kafamdan bir ses gelmeye başladı. O zaman saçlarımda oldukça uzundu.

Panikledim, sesler kesilmiyor.
Kafamda bir şeyler dolanıyor.

Saçlarımı sallıyorum devamlı. Arkadaşlarım da panik oldu. Saçlarımın arasında bir şey var. Koşuyorum bir sağa, bir sola deliler gibi. Sonra bir acı. Kafamı bir şey soktu. Ben 3. katta oturan arkadaşımın annesine nasıl çıktım bilmiyorum. Bağırıyorum, ağlıyorum.

Kadıncağız elindeki süpürgenin sapıyla kafama vuruyor.

Meğerse bahçedeki arı kovanının yanında saklanmışım,saçlarımın arasına kocaman bir arı girmiş. Beni bir güzel şişlemiş. Kafama yediğim süpürge sapı da cabası oldu. Arı itinayla öldürüldü. Kafama amonyak sürüldü. Dikkatsizliğim sebebiyle annemden iyi bir azar yedim. Arı korkum da yanıma kar kaldı.

Saklambaç oynarken nereye saklandığımız önemliymiş. Bunu da iyi anladım.

Mutlu pazarlar,
JUNOSTAR

Sort:  

I am sure you wanna like @junostar.

Hepimizin böyle acı tatlı anılarımız var . Bir gün ben de köpek korkumu yazarım ;)

Bekliyorum o zaman🤗🤗

Güzel bir anı desem :)
Tabi ki arılardan ve yaşadığınız korkudan bahsetmiyorum...
Güzel bir mahalleden bahsetmişsiniz, bahçeden ve mahallede oynanan saklambaç oyunundan bahsetmişsiniz... Bunlar artık yok gibi, Çocukların arkadaşları kendilerine çok uzak artık, mahallelerde bahçeler de yok... Eskiden çocukların bir araya gelerek, oynadıkları saklambaç, yakartop, sek sek :) gibi oyunlarda yok artık :( ...
Valla benimde anılarımı canlandırdınız, teşekkürler ;)

Doğru söylüyorsun.Oğlum neredeyse hiç sokağa çıkmadan büyüdü.Şimdiki nesil sokak kültürünü bilmiyor maalesef.

Mahalle sokak,arkadaşlar ve beraber oynanan guzel oyunlar.. Ne guzel bir anı kendi kucuklugume ve turlu turlu anilarimi aklima getirdiniz..Mutlu pazarlar..

Mutlu pazarlar🤗

aww ari en korktugum canlidir. icim bir tuhaf oldu :)
guzel anlatim :)
tebrikler

Teşekkür ederim @artizm.

biraz acı da olsa çok güzel bir anıymış, sokakta oynayarak koşarak büyümüşsünüz😊

Haklısın @sudefteri ben de sana katılıyorum...

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86