Günaydın, Steemit:)

in #tr6 years ago

Merhabalar, uzun zamandır yoğunluktan dolayı yazı yazamıyorum.Ben de şuraya küçük bir günaydın bırakayım dedim.Hepinize Ayvalık'tan günaydınlar.Malum resim bana ait.Şeytan Sofrasında çektim.Umarım hepiniz böyle güzel manzaralar karşısında keyif çayınızı içersiniz:)

20180722_190213.jpg
Sevgiler,JUNOSTAR

Sort:  

günaydın manzara çok hoş:)

Tekrar hoşgeldin.
Manzaranın keyfini çıkartın. Herkese nasip olmuyor :)

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Selamlar :))

Geç te olsa günaydın canım. Artık paylaşımlarını daha sık görmek istiyorum özledim.🤗🤗😍

Umarim gerçekten hepimizin böylesi huzurlu nanzarada keyif çayı kahvesi içmeye ihtiyacı var gerçekten... sıcacık bir paylaşım olmuş her ne kadar benim malessef geç görebilmis olmama rağmen :) teşekkür ediyorum... :) Günaydın :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57797.87
ETH 3067.72
USDT 1.00
SBD 2.29