Ayvalık, gidilebilecek mekanlar #7

in #tr6 years ago

Sizlere şirin mi şirin, el yapımı oyuncaklarla dolu bir dükkandan bahsetmek istiyorum. Ayvalık'ta gezerken renkli oyuncaklara gözüm takıldı ve içeri girdim.Rengarenk bir dünya ile karşılaştım.İçerisi tamamen el emeği göz nuru ürünlerle dolu.

yatan kedi.jpg

Aygen hn, 7 yıl önce oğluna oyuncaklar dikerek başlamış bu işe.Oyuncaklar çok fazla beğeni almaya başlayınca hobisi mesleğe dönüşmüş.Kadın girişimci olarak kendi işinin patronu olmuş.

alpimona bez bebek.jpg

Kendisininde içerisinde bulunduğu Ayvalık El Sanatları Derneğini kurmuşlar.Çalışmalarına daha bir anlam katmışlar.

raflarda kalem.jpg

yastık.jpg

Değişik figürlerle dikilmiş bez bebekler,yastıklar ve oyuncaklar yeni sahiplerini bekliyorlar.

memlek bebekler.jpg

oyuncaklar.jpg

Kim bilir belki de sizleri bekliyorlar.:)

tabakta taslar.jpg

sepette bebekler.jpg

Sevgiler,
JUNOSTAR

Sort:  

Çok teşekkür ederim efendim, 😃😃😃

Harika cok begendim

Tesekkurler arkadaşım.;)

Görsellere ifadesiz bakmak mümkün değil :)

Hepsini bir anda görünce de "hepsi benim olmalı"hissi geliyor..

Harika şeyler bunlar.. çocukların güvenli bir şekilde severek oynayabilecegi şeker oyuncaklar.. Hobilerini iş hayatına taşiyan kisilere hayranlikla bakiyorum..

Ben de soylediklerine katılıyorum.Birde evini gecındiriyor ve oğluna bakiyor bu işten kazandıklarıyla..

çok tatlı bir yer, ev kadınlarının yapabileceği düzeyde oyuncaklar büyük ihtimalle öyle bir grubun dükkanına benziyor. :) böyle insanlara destek vermek lazım. paylaşımınız için teşekkürler Ayvalık'a geçen yaz gitmiştim ama paylaştığınız şeyleri görmediğimi görüyorum 2. Ayvalık seyahatine yazılıyor hepsi. :)

Hobiyi işe çevirmek ve ondan para kazanmak güzel bi şey. Benim de buna benzer el işlerim var, satmak istedim bi kere, beceremedim:)
Resmler harika olmuş, eline sağlık.

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63402.76
ETH 2554.52
USDT 1.00
SBD 2.66