Kıtalar arası derbi zamanı !! Fenerbahçe - Galatasaray (Ödüllü Yarışma)

in #tr6 years ago

Dev derbiye hazır mıyız ?

Kıymetli steemit kullanıcıları,
Bir dünya daha derbisi geldi çattı. Yıllardır kendi evinde ezeli rakibi Galatasaray'a yenilmeyen Fenerbahçe rakibine yine yenilmeyip serisini uzatacak mı? Yoksa Emin adımlarla şampiyonluğa yürüyen ve ligde 1. sırada bulunan Galatasaray bu duruma artık bir son verebilecek mi ?

fenerbahce-galatasaray-derbisi-ne-zaman-saat-kacta,BLjphX5QA0mvbF_oqFwb2Q.jpg
kaynak

Bir yarışma düzenliyorum. Bu paylaşım altında derbi skorunu doğru tahmin eden kişi 2 sbd (katlıma göre artabilir) vereceğim.
Katılım için gerekli şartlar ;

  • Bu yazıyı resteem yapıp oy vermeniz gerekiyor.

Kurallar ;

  • Her katılımcı sadece bir kez skor tahmini yapabilir.
  • Eğer skoru birden fazla bilen kişi olursa iletişime geçilecek ve onların istediği biçimde bir çekiliş ile şanslı kişi belirlenecek.

Skor tahminiyle beraber takımınız ile ilgili sloganlarda yazabilirsiniz. Hangi taraftar daha ateşli ? Hodri meydan !

gecmisten-gunumuze-galatasaray-ile-fenerbahce-arasindaki-yasanan-dostluk-ve-rekabet-fotograflar-1-gelgez.jpg
Ezeli rekabet ebedi dostluk.
kaynak

Sort:  

Ben 2 0 GALATASARAY alır diyorum katıldığımı burdan beyan ediyorum hadi başarılar

fb0-2gs

Fenerbahçe 3 : 1 Galatasaray.
Sonuna kadar biz FENERBAHÇELİYİZ ULAN!

Gelenek devam eder Fenerbahçe kaybetmez😂 1-0 maç bizim Fenerbahçe kazanır😂👍🏼

hehe gelsin paralar sevdim ben bu işi

hesabını kontrol edebilirsin :D

gelmiş teşekkür ederim

0-0 Galatasaray taraftarı kareografi konusunda daha iyi👍

Sanırım bildim:)

önce ben bildim :)

FENERBAHCE 2 - 1 galatasaray
:)

You got a 20.00% upvote as a Recovery Shot from @isotonic, currently working as a funding tool, courtesy of @josecca!

  • Image from pngtree.com

@isotonic is the Bid Bot of the @runningproject community.
Earnings obtained by this bot, after paying to the delegators, are fully used to increase the SP of the @runningproject from which all affiliated members are benefited.
Check @runningproject posts in order to know further about.

Fenerbahçe 4-2 Galatasaray. İkisinide tutmuyorum. Sadece tahmin.

@ugurarslanboga
@queqtra
ikiniz bildiniz. Fakat biriniz resteem yapmışsınız. Bu nedenle kazanan @ugurasrlanboga :D

Hahha resteem gerekiyor muydu😂😂

yazmıştım kanka :D hatta ilk senin yorumu gördüm iyi dedim resteem yapmamış diye :D sonra baktım ugur da 0-0 demiş :D

3 saat sonra atacağım dostum. @ugurarslanboga

Senin istediğin resteem olsun😂😂

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57912.75
ETH 3070.69
USDT 1.00
SBD 2.33