Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan! [Cointurk 30. Projesi] [jjho #6385]

in #tr6 years ago

Adsız.png
Resim

Ramazan ayı gelince insanın içinde huzur ve mutluluk dolar. Bu ayda yapacağımız ibadetler ve ihtiyacı olana elimiz geldiğince yardım etmemiz çok hayırlıdır. Yaradılış gereği biz türkler yardıma ihtiyaci olana yardım etmeyi severiz sadece bu yüce ayda değil her zaman elimizden geldiğince yardım yaparız. Bu gün yolda yürürken ihtiyaç sahibi olduğunu bildiğim benden yaş olarak küçük bir tanıdığımı gördüm. Biraz sohbet ettik ve yakınlarda bulunan köfteciye gidip karnını doyurdum. Bu tarz şeyleri elimizden geldiğince herkez tarafından yapılması gerek!

Bir sonraki proje konusu şu olabilir ''Yıl sonu top10 da hangi coinler olur''

Son olarak bu projede emeği geçen herkeze çok teşekkür ederim!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99