Onları öldür ve acıyı hissetmeyin

in #tr7 years ago

Onlar hayvanlar, neden acı çeksinler? Hiçbir hisleri yok, acı çekmiyorlar, boğayla savaşmakta olan bir arkadaşımdan duyduğum kelimeler bunlar.

Çocukluğumdan beri hayvanlarla çok arkadaş canlısıydım, evcil hayvanlarım ailem olarak kabul edilir ve evime geldiğimde geldiğim için mutlu olan tek kişi birçok kez köpeğimdir.
Ayrıca her zaman onu beslemesi için arayan küçük bir kedim var ve sonra onu bir daha asla bütün gün görmüyorum.
Hayvanlar beni birçok insandan daha fazla hissettiklerini gösterdi, davranışımda gösterdiği için köpeğim hasta veya üzgün olduğunda mükemmel bir şekilde bildiğimi garanti edebildim.
Ancak arkadaşım Hugo Rafael bana hayvanların hiçbir fikri olmadığını ve boğa güreşinin sadece bir spor olduğuna dair güvence verdi, hatta hayvanların kötü muamele edilmekten hoşlandıklarını söyledi, çünkü Hugo Rafael'e göre onların vahşi içgüdüsü bu.

Hitler'in Yahudileri öldürmek için aynı sözcükleri kullandığına şaşırıyorum, acı çekmediğini güvence altına almış, suçlarını ve zulümlerini haklı çıkarmak için öleceklerini söylediler bile.
İspanyollar, Amerikan kıtasına geldiklerinde Kızılderilileri öldürdüler ve hiçbir ruhları olmadığını iddia etti ve bu nedenle acı çekmedi.
Mısırlılar köleleri katletti ve acı çekmemelerini sağladı.
Bir suçu haklı çıkarmanın en kolay yolu, öbür kişinin acı çekmediğini iddia etmektir; görünüşe göre Hugo Rafael'i düşünen insanlar için ölen biri sizin acı çekmiyorsa cinayet suç değildir, o zaman uyurken sizi öldürürlerse sizi öldürürler. Ve hissetmiyorsun Hiçbir şey o zaman bir suç olmaz mı?
Boğa bir boğa ağacında ölenene kadar kötü muamele görür ve boğa insanları alkışlarken ölen insanlar boğa güreşir.

Bu, toplumumuzun iki ahlakının bir yansımasıdır, hırpalanmış hayvan katilin elinde öldüğünde, hayvanın zarar görmediği, ancak kötü muamele gören hayvanın boğa güreşçisini savunduğu ve öldürdüğü zaman, trajedi.
Toplum, aynı davayı eşit derecede yargılamaz; çünkü yasalar kanunların pek çok kez karara bağlamamaktadır; her karar kanun hükmünde kararlıdır; çünkü boğa güreşleri iyi yapılırsa, boğa o zaman kötü olur ancak Eylem aynısı.
Boğaları öldüren insanlardan gelen bir diğer argüman, insanların çoğunun tavuk, sığır eti ve domuz eti gibi bazı hayvanların ölümünden kaynaklanan gıdaları yemesi, dolayısıyla işkence yapmak ve insanları ölümüne kadar kötü muamele etmek için sokağa çıkabilir miyiz? Neden tüm insanlar aynı şekilde ölmeli ya da ölmemelidir?
Terk edilmiş caddelerdeki hayvanlar birçok ülkede çok acımasız bir şekilde öldürüldü ve çocukluğumdan beri bir insan olarak çok saygı duymaya değer duygularımı varsa, bana hayvanların savunucusu oldum.

Sort:  

Hosgeldiniz
@steemit-turkey sizi takibe aldi.
Steemit-Turkeyin blogu üzerinden diger Türk üyelerle temasa gecebilirisiniz.
Saygilarimla

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58077.92
ETH 2457.08
USDT 1.00
SBD 2.37