Israrlara Dayanamadım, Ben de Buradayım (Kendimi Tanıtıyorum)

in #tr7 years ago

Merhaba, 

Burası tam olarak ne işe yarıyor çözemesem de, beni buraya üye olmam için teşvik eden akrabam tarafından bir kendini tanıtma yazısı yazmam gerektiği söylendi.

Adım Berat, 25 yaşındayım. Açıkçası internetten bu tip sektörlere çok uzak bir insanım. Ancak yoğun ısrarlara dayanamayıp üye oldum. Üyeliğim onaylandıktan sonra da yine o akrabamdan yardım alarak bu postu hazırlıyorum. Ayrıca Steemit'in işleyişini de öğrenmeye çalışıyorum.

Ben yaklaşık 5 yıldır GS Store'nin Türkiye'nin çeşitli illerinde mağazası bulunan bir şirketin genel müdür yardımcılığını yapıyorum. Aslına bakarsanız şirket teyze oğluma ait. İlk başlarda tüm işleriyle kendi koşuşturuyordu. daha sonra ben yanında çalışmaya başladım. Bütün işleri bana öğretti. Büyük toplantılar hariç, diğer tüm işlere ben koşturuyorum. Altımda şirketin arabası, o ilde ki mağazadan diğerine sürekli yollardayım diyebilirim. O yüzden nerede yaşıyorum bende bilmiyorum. Ama ailem Mersin'de yaşıyor. Mersin'e yakın olan mağazadaki işlerim için gittiğimde mümkün olabildiğinde ailemde kalıyorum. Annemin ev yemeklerini doya doya tadıyorum. Sürekli yollarda ya da yeni mağaza açılışları, kapanışları için sürekli mağaza başında bulunan birisi olarak hazır besleniyorum. Tonajımdan bellidir zaten ne kadar düzensiz beslendiğim. Kendimle barışığım o konuda kimsenin şüphesi olmasın.

Bu müdür yardımcılığı konusuna gelirsek; aslında teyze oğlumla aramızda ki bir olay diyebilirim. Yani aslında sıfatım ne tam olarak bende bilmiyorum. Çünkü sürekli direksiyon sallayıp, o şehir senin bu şehir benim diye dolaşan ve GS Store gibi büyük bir firmayla çalışan başka bir firma daha görmedim, varsa da ben bilmiyorum. 

İşimin rutini elbette Galatasaray'ın başarılarına göre değişiyor. Bu sebeple buraya girmemek için fazlasıyla direndim. Ancak en sonunda ısrarlara dayanamadım ve şimdi buradayım. Bu ilk yazımda tam olarak ne anlatılması gerektiğini bilmediğimden şuan ben anlatıyorum akrabam yazıyor. Ama bundan sonra yalnızım. Bundan sonraki yazılar benim klavyemden çıkmış olacak. Bu yazınında temelinin benim anlatımımdan kaynaklandığından bana ait olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.

Fotoğraf çekmesini ve arabanın içerisinde uzun yolda son ses müzik dinlemesini çok severim. Öyle sinema tiyatro gibi alışkanlıklarım yok. İş rutinim zaten bu tip hobilere müsaade etmiyor. İnternet başında normalde çok durmayı sevmem. Sohbet programları haricinde. Bunların dışında sürat tutkunuyum. Arabayı yavaş kullanmasını hiç sevmem ve açıkçası bazen yanlış meslek seçmiş olabileceğimi düşünüyorum. Yanlış mı yanlış. Ama içimdeki tutkuyu dizginleyemiyorum malesef. 

Umarım aranıza kabul edersiniz beni ve kısa zamanda ne neymiş bende öğrenirim. Bu yazıyı sonuna kadar okuma gayretiniz için şimdiden teşekkürler. 

Sort:  

Welcome to steemit

Wellcome to the community!

Hoşgeldiniz Discord Türkiye kanalımıza bekleriz..

Hoşbulduk. Oraya nasıl gelecem. Discord ne :)

Welcome jander, hope you will have a great time here on steemit!

hoş geldin reis :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56095.11
ETH 2533.38
USDT 1.00
SBD 2.23