Benim Dünyam Half Comic

in #tr6 years ago


Ben gençken, yetişkinler "eğer birşeyler dilersen, yıldız düşene kadar bekle" der ve bu umut gerçek olacak, bence bu bir yalan, bir hile! Umut nasıl kolayca gerçek olabilir?
Gökyüzünde binlerce yıldız var ama hiçbir şey değişmedi, ama eğer bu doğruysa ve umutlarım yerine getirilirse, ne kadar güzel.
Bu gece umarım düşen bir yıldız olduğunu düşünüyorum
"Aaaahhhhh düşen yıldız" yumruğumu sıktı sonra umarım

Toktoktok (kapıyı çal)
"Prenses" bağırdı
"Prenses, uyanık mısın? Kral seni bekliyor, çabucak kalk
Birinin bağırdığını duydum, ama ses normalden farklıydı, büyükannem genelde aksandı ve sesi o çığlık gibi değildi ve kafam neden bu kadar başım dönüyordu. Ben, uykuya dalmak ağlamak yanılmışım olabilir ilk uyanmak veya, aniden evime böyle bir lüks evine dönüştürdü nerede aaahhh awww hala bir hayalim var ama gerçek, plaaaakkk (gamparpipi) gibi do hayal ve sonra yavaş yavaş gözlerimi açıksınız mü hasta

Bu büyük ve lüks odada, birçok insanın davranışlarımı izlediğini, imparatorluk gibi hizmetçi üniformaları giydiğini, şokların nasıl şok ve şaşkınlık gibi göründüğünü fark ettim. Sonra, altın kapıdan giren biri o kadar yükseldi ki, kadın bana yaklaştı ve sonra "Neden prenses?" Diye sordu.
Ne demek istediğimi anlamadım, ne demek istediğini anlamadım prenses dedim
"Nggg ... Aa kim olduğunu sormak ister misin? "
Olanlara gerçekten şok oldum ve hala nerede olduğunu bilmiyorum.
"Hahahhaha prenses ne demek istiyorsun"
Burada neden bu kadar çok tuhaf insan olduğunu merak ediyorum, beynimin deli olmadığından emin olacağım.
Emin ben değildim ama benim sola garson güzel bayan tuhaf, rahat kalmak gerekmez yapacağız

"Neyin var?"
"Hmmmm, kral seni bekliyor"
Tanrım, orada nerede bu deli kadın en çok rahatlatıcı yüzden, kalbimde sorulan kritik zaman gibi ederken neredeyse kalbimin bu garip dünyada ölen kral, Cleo, tanrı evet ahhh, daha hızlı yendi kime neyi stres onun kim ve çılgın her garson Bu kadar ince olduğunu fark tanrı evet, altın tüm gümüş renkli karışımı yıkanmak için aletleri getirip, ben topun tarafında düzgün, güzel gözleri bir prenses deri gibi çok güzel mavi kırmızı bakmak Garsonlar ardından banyoya bacaklarım vardı gözlerim, minik burun, nar kırmızı dudaklar sanki asla kuruyup çatlamıyormuş gibi, ben hala kimim? Hala Imelda Kartia mıyım? Bu hala hayal görüyor mu? "Ahh, unut" belki beynim çılgın, ilk düşündüğüm yerde yıkanacağım.

Duş aldıktan sonra hizmetçiler açık mavi bir elbise, beyaz mücevherlerle kaplı açık mavi bir takı hazırladılar. Neredeyse garson sürpriz birisi bile o acele ayaklarını bağırdı oldu giyinmişti görevlileri taşınan herkesi görünce, bayıldı
"Prenses Imelinda Pratiwi Agraris, kral hızla aşağı inmenizi bekliyor"
Düğün masasından şaşkınlık duydum ve aradım, adı, adı ne olabilir?
"Bay putriiii"
"Evet, aşağıdayım"

o merdivenlerden aşağı dönerse olduğunu ah bu merdivenlerden aşağı aşınma önlük, cam terlik, bir prenses gibi banyo, nefret şey çok uzun kuyu Uçmak ya da "ışınlanma" olarak güce sahip kanatları varsa
"Aaaaaahhhh", aniden adamın önünde duruyordu, adamın elleri vücudumu neredeyse düşüyordu. Geldiğimde birçok insanın düştüğü fark edildi, yavaş yavaş sapık olan adamı ittim.
"Temel uyuşmazlık" diye bana soğuk bakmaya devam etti
Şunu yapmak ne "Hahahahaha Imelinda Tarım Pratiwi eşim, ben prenses bekliyorum bir salyangoz gibi çok yavaş konum", karısıyım, adam bile o, başka ne ya tanrı bu çile kim bilmiyorum deliydi.

Sadece teşvik, onun gözümün önünden iki parmak içinde önümde zaten tersledi, deli adam bizi yalnız bırakmak onlara sonra hizmetçiler doğrudan, Ya pis adam ve beni gidip, sonra minbere çıktı
"Sapık bir adam ne yapıyorsun?" Yüzüm sürprizle kızardı
“Sen benim karımsın, o kadar problem var mı?”
Birisini bile kadar deli gibi tanımıyordum, elini salladı ve dedi ki
"Tanrım, ben senin kocanım Ertama Pramudja Bilandia Mahesa"
Çılgın adam bana baktı bile yüzüne bakmaya cesaret edemedim bile, onun yüzünün Güney Kore'deki ünlü aktör gibi çok yakışıklı olduğunu biliyordu, doğal olarak biraz kibirliydi.
"Ben Bilandia kralıyım, Kral Mahesa'nın oğlu, o benim babam," diye devam etti, ama sessiz kaldım, beynim aptalca sorularla doldu, tekrar sözlerine devam etti
"Hadi sinirlenmeyin, kim olduğunuzu biliyorum prensesim"

Konuşmaya başladım "Ben kimim? Ben neredeyim Ve sen kimsin? "
Bu sefer şiddetlice şaşkınlıkla gülerek bana bu kez baktı.
"Sen benim karımsın, sen saraydasın, ben senin kocanım"
Tanrım, başka ne var ki, bana sormaktan çok korkmuştu, çılgın bir kişiye sormaktan ölmeyi tamir ediyordu.
"Sen Imelda Kartia'sın, istediğin dünyada sen beklediğim aktörüm"
Dürüst olmak gerekirse, ne beklediğimi merak ederek yetişkinlere benzeyen kelimeleri devam ettiriyor.

Tarım krallığının kızının yerine geçtiğimi söyledi, ben yıldız tanrısı tarafından verilen topraklardan birisiydim. O şey umut ederken, ben gerçekten yıldız düştüğünde umuyordum, ama umut bir prenses haline veya ertama gibi çılgın bir adamın karısı olmayacak fark, sadece çizgi roman dünyasında gibi güzel ve yakışıklı şeklin bir alçı ile eşleştirilmesi diledi.

gökyüzü Bilandia dünyada pembedir, bir köknar ağacının altında oturuyordu şekilde lüks krallığı, Ertama üzerinde gelir inanmak zor bir dünya var
"Ne yapıyorsun?"
"Hiçbir şey" Ben hala garip değilim
Ben aslında o tür Bilandia ve neden gökyüzü hala pembe değişmez bilmek istedim çünkü yürümek istiyorum "yollar? Gidiyoruz" ama sokaklar reddedildi
“Eğer kocanı hahahhaha'ya neden sormadın diye merak ediyorsan” Kocamla konuştuğunu duymaktan dehşete kapılmıştım, karım çok dehşete düşmedi.
Yüzüm guava gibi kızardı kılmayı Temel deli iyi "Ne? İçin", neyse o ben kadar sevimli Ertama ona kızma mümkün değildi yakışıklı, ama neden o ben onun ahh, bilmiyorum insanların zihin okuma gücüne sahip, ne kalbimde ne dediğini bilemez Bilmek istemiyorum.
hahahahha onun gibi bir deli anlamına ertama ben sanılan ne olurdu gee, bir Cepot gibi emin yüzüme, "Beni yakışıklı söyleyip durdum eğer evet ben gerçekten gözüyle insanların kafasında okuyabiliyordu, sokaklarda gel çarpıldı olmalıdır"
"Hadi bir yürüyüşe gidelim" ve sonunda pes ettim, yürüyüşe çıkmayı seçti, ne yaptığını biliyor musun? O üç ay oğluyla birlikte hamile olduğunu vatandaşları Bilandia beni tanıştırdı, o ben kral Bilandia bir karısıyım bilandia bile ben dünyanın öğrendim deli I ve bir deli oğlunu çıkıyordu zaman kesinlikle deli oldu, evet tanrı sadece başını salladı zaman o istek rıza ben onun çocuğuna hamile olduğunu evet demek, o benim yüz utanç kesinlikle daha kırmızıdır inşa etmek içerik gibiydi, sadece ben özür diledi sonunda olduğu gibi o kadar deli değildi anlıyordu, ben yalanlardan Ertama işe yaramaz insanlar Bilandia zaten aşık söylemek, ama o olmadığını söyledi olaylar daha önce, nihayet onu affetmeye verdi hakkında her şeyi Ertama hakkında sormak istiyorum, kim burada oldum bilir ne kadar vatandaşlar Bilandia izlenimi kaldırmak için güç kullanmaya

"Karıma başka ne sormak ister misin?" Diye sorduğumda isminden de bahsetmişti, yine erkek ahh kullanarak teleportasyon gücü her zaman beni şaşırttı
"Neyin var? Karımı başka ne sormak ister misin? "
Ben kesinlikle tiksinti ve benzeri kızmıştı "Hey sen deli yine davetsiz geldi gitmeye kalkma, cehennem neyi söylemeye gerek yok" nereye kalp yerinden ve ben boşuna geldim die olsaydı
"Evet, beni affet, sonra ne soracaksın?" Yüzü sormam için çok inandırıcıydı
"Uzun zamandır burada olur muyum?" Diye sordum ve cevabı bekledim

Sen Bilandia, sadece Bilandia 2 gün eşit yeryüzünde 1 dakika boyunca sadece kısaca olduğun yerde daha güçlü bir kişi iyidir belki sıradan insanlar tarafından Gaia tarafından verilen güçlerini eğitmek, ama bilmek o seçenekler tanrıları, Birçoğu o kişiyi yok etmek istiyor, anlıyor musun?
"Evet, anlıyorum," diye kaybedecek olanların yüz hampaan bana baktı ama birinin zihnini okuyamaz çünkü, vasat için ben belki sadece bir his deneyin.

"Tanrı kaydet bile 1199 yıl sonra, yıldız tanrılar sizin gibi sıradan insanların dileklerini, sadece birkaç insanın dileklerini, ancak umut sadece sınırlıdır" aniden inatçı Biri dileklerini istiyorum, benim çaba hatırladım.

Bilandia, gökyüzü, seçilmiş olanları ve bazen tanrı kaydet dileğimi yerine neden, birden kapı birisi Ertama çıktı odama girdi açılan pencerede bakarak yatakta düşünüyordum acaba yürüme ışınlanma daima genellikle neden acaba ya pembe uçmama

Ayrıca döner o yorgun Ertama Kral olmalı, ben tükenmiş yüzünü görebiliyordum çünkü tatmin oldum "pelerinli beşinci katta merdiven tırmanmaya neden hahaha, yürüme"
"Hosh hosh, tekrar şaşırmamayı istemiyor musun, neden gülüyorsun bana?"
"Hayır, burada ne var?" Gözlerimi kapattım çünkü korkuyu tekrar okuyacaktı
"Yürüyüşe bir şey göstermek istiyorum" dedi beni bir yürüyüşe çıkardı ve hemen katılmayı kabul ettim
Yüzü Yine rezil olmaya korku olsa bu kadar ciddi görünüyordu çünkü aslında, Ertama tarafından gösterilir neler olduğunu merak ediyorum "Yuk, ayrıca Bilandia bilmek istiyorum"
"Yürüyoruz, güç kullanmıyoruz çünkü çok fazla enerji harcıyoruz"
"Evet, sorun değil, sıradan bir elbise kullanmak istiyorum"
"Aurat gibi görünme, Sundanese kelimesini söyle"
Kil yüz eğlendirdi "çıplaklık? Nerede Hahaha biliyor" onu kibirli ve alaycı göz
"Hadi hadi gidelim"

Ben ve Ertama o yerlerde çok gösterdi yürüyüşe güçlenmeye ekspresimen ve o suyun süt eşsiz tadı daha tatlı tatlı oldu, park sakura ve sadece süt gibi hiçbir kolu su beyaz renk götürdü ve o park yapar dedi kiraz bir meyve bahçesi üç yıl israf edilmiş, iyi o sıradan bir insan değil şüphe yok, ama kiraz bahçesinde o, sadece sessizce çok güzel kiraz bahçesini hayranlıkla oldu sadece sessizlik iken bu seçenekler, bir insan olmaya tanrı tarafından perjelaskan zaten elbette. Hep Japonya'ya istediğim tek bir Japon çizgi ve kiraz çiçekleri ile karşılanması için, gerçekten çok güzel çok güzel.

O sırada Ertama sessiz kaldı, ben de aynıydım, hemen Ertamağa sorarak atmosferi erittim.
"Kiraz bahçesi yapma gücüne sahip olduğun için şanslısın, bu kiraz bahçesi çok güzel" diye sorsa da bu önemli bir soru değil
Neyse ki ben abysmally bu gizlemek mümkün olduğunu o biliyor kalbimin daha hızlı atıyor tatlı bir gülümseme, daha önce hiç görmediği bir gülümseme ile cevap verdi "Elbette, ama mutlu edebileceğimi daha şanslı değilim"
"Hehehe, neden böyle?" Ahh elbette yüzüm yine kırmızıya döndü
"Çünkü istediğim için" bu sefer soğuk cevap verdi, dudaklarını elleriyle kapattı. İnsanların aklını okuyamıyorum, ama bu kez Ertama'nın yüzünü görüyorum, belki utanç yüzünden
"Çok mutluyum, sonsuza dek burada olmak istiyorum, Bilandia'da"
O dökme tokyo hortlak olarak çok yakışıklı görünüyor, çünkü ben Ertama söylemek duyduğuma sevindim, ahh bilmeniz gereken "Umarım, sık sık bu yere götürecektir", Kaneki Ken Tabii ki ben gerçek dünyada hayal tek adam sonra, var Beni eve davet etti, dinlenmem gerektiğini söyledi.

Her nasılsa Bilandia içinde, aç nadir ben sakinleri genellikle pirinç daha çiçekler Bilandia beslemek çünkü sadece çiçek Begonia yemek bile birkaç gün bulmak, temel gıda Bilandia ilgidir. Başlangıçta gıda zımba Bilandia hakkında inanmıyordu ancak Agrindri Çiçekler genç katacak Çiçeklerin yanı sıra pirinç veya mısırdan daha enerji vermek söyledi, 12 yüzlerce yıldır orijinalleri yaşlı yıllık zaman bu insanlar için adil cehennem değil şaşılacak insanlar bilandia onlar yaş arasında Toprak. o ben çağrı Ertama olduğunu söyledi çünkü Agrindri Mahesa beni indirdiği sonra, o Ertama ders Mahesa adlı babasının kardeş olduğunu Agrindri dışarı vermedi. Aşağı inip kralın minberlerinin yakınında oturdum ve neden aradığımı sordum.

"Neyin var? Neden aradım? "
o bir gülümseme ona gülmüyorum beni tehdit ile cevap verdi "İşte, karımı eşlik", ben kardeşiyim eklendi de o çünkü onun kullarının önünde karım olarak cevap biliyordu yine orada, o çok güzel oldu tabii Emiris Reyscha Mahesa, prenses tek nedeni diğeri ise soylu soylu krallığa evlenecek olan Kral Mahesa'dan.

Ertama garson söyledi ve diğerleri odasında orada sadece ben ve ertama ama diğerleri gittikten sonra, hatta oda hiçbir başlangıç ​​konuşurken çok sessiz, odadan çıktı, kesinlikle üzgün ve bana denilen yapar neyi sormak başladı
"Usta nedir?" Alaycı bir tonda ve biraz yüksek
Bilandia, yarın ya da bugün saldırıya uğrayacak, seninle ilgilenemeyeceğim. Sonra umarım doğru Dünya'ya geri gidebilir, dikkat, umarım "diye gözyaşlarım düştü ve ben üzgün tam sözcükleri eklemek Ertama önünde durdu bilmeden bensiz döküntüleri acıma için yırtılmış kalbimi, kılan bir yüz ifadesi ile diyor
"Ne? Dünyaya dönüyor musun? Bilandia'dan ayrılmak istemiyorum, hayatımı kaybetmem gerekse bile hazır olacağım. "
"İnatçı" dedi, sonra ışınlanma kullanmaya başladı, sessiz kaldım

Ladin, pembe gökyüzü, hava ı Bilandia kalabilirler nasıl bu kadar düşünüyordum şu anda Ertama, söyle Kalbimde çaresiz insanların nazikti soğuktur.
Sonra ben değil konuşmaya başlayın vermedi şey söylemek Ertama ya o önümde yaşından beri, adını denilen sesimi duydu emin olmak için, bana bakıyordu, ama o sadece endişeli bana baktı fark
"Bana burada, seninle kalmak için burada kalmak istiyorum" dedim yanımda gözyaşları dökerken, gözlerini Ertama'ya yalvaran
"Eğer istediğin buysa, sen dünyaya geri dönüp bir ücret olarak yeryüzünde değerli şey geride bırakmak zorunda anlaşıldı mı, bu Bilandia içinde sonsuza dek yaşayacak, ama zamanı değil daha yeryüzünde en az bir hafta sınırlıdır?"
Doğru cevabı bulmaya sevindim, ama ne tür değerli şeyler, belki annemi terk etmeliyim.

Çam sonra Ertama, sebebi ne olursa olsun, sarayda bana sus aniden askerler Bilandia onlar planı iblis kral Mammon'un yenmek için ne olduğunu bilmek istiyorum, çünkü şimdi, aşağı Ertama arıyorum saldırıya bildirdi, ancak onunla hiç, ben çalıştırıldı Gözlerimle kavga eden bir kavga vardı, sadece Ertama'yı arıyordum, aniden Ertama bağırdı
Mammon'un önümde görünen kral, gözlerim rağmen dolu gözleri kombine çünkü "Lariiiii imelinda" Ben şaşırdım, Ertama iblis kral itmek ve adı geçen
"Karımla ne istiyorsun?" Diye sordu gözleri kırmızıydı, az önce onu çok kötü gördüm
Bana baktı ve kiraz çiçeklerinin olduğu yere götürdü.
Bilandia saldırıya uğramışken beni neden bu yere götürdüğünü merak ediyorum

"Neye saldırıya uğradık, hadi geri dönelim" diye sordum çünkü bu tartışmalıydı
“Seni saraydan çıkmayı sevmiyorsun, kendini Mammon gibi piçlere gösteriyorsun” diye çok sinirliydi ki yüksek bir tonda.
Ama gözlerimi menggisik ve ben gidince, ahhh ne o olur, ben Ertama ile ne bir rüya mı yoksa halüsinasyon, odamda olmuştu oldu ettik şaşırdım smarting herhangi bir kelime, vücudu zayıf ve baş dönmesi, gözlerimi söyleyebiliriz, hissizim tamam.

Bu ben dünyadaki son gündü çünkü Ertama gibi berbat birini kaybettin yalnız hissediyor 2 gün ben yeryüzünde oldu sonra ben dünyayı ve annemi terk planlıyordu, ben anneye mektup yazdım
Anne, çocuk anne, mutlu annenin kendi sağlıklı Imel, Imel Imel anneler devam etmelidir böylece anne üzgün gülümseme görmek istemiyor anneden gitmek istiyorum böylece Imel Imel mutlu, yine anne izleyemiyorum üzgünüm
Teşekkür ederim anne Imel sevgili anne
Çok üzgünüm ama rüyalarımı seçmek zorundayım.

Odaya Bu kez, ben banyo kapısının önünde bir ip asılı şüphe, ama benim boynuna ip ile kendilerini boğmaya menggatung Ben Ertama ile bir araya rüyalarımın için yaptın

Ben kiraz bahçesinde yapıldı "Bu nereye Ahhhhhhh", gözler etrafında Ertama görünümlü ve orada Ertama baktı ediliyor
Bana o menjangkauku için ışınlanma kullanıyordu biliyorum aniden sarıldı benden 1 metre uzakta içinde iken bana sarıldı, gülümsedi ve el salladı
"Özledim, zaten geri geleceğini biliyorum"
"Geri döndüm, çünkü Bilandia'yı ve seni özlüyorum"

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63892.45
ETH 3117.72
USDT 1.00
SBD 3.87