Saatleri Ayarlama Enstitüsü - Okuyorum #1

in #tr7 years ago

image

Bu dönem hedeflerimden bir tanesinin kitaplığımdaki okumadığım kitapları okumak olduğunu söylemiştim. Ahmet Hamdi Tanpınar'ın bu kitabı aynı zamanda bu dönem aldığım derslerden birisi için okumam gereken zorunlu kitaplardan. Kitabı okuduktan sonra nedir, ne değildir gibi nacizane fikirlerimi de yazarım. Sevgiler ;)

Sort:  

@peri'den geldim, ben de hala okumadığım için teşvik edersin demiştim. Çabuk çabuk oku, teşviğini bekliyorum.

Merhaba, hoşgeldiniz diyeyim ;)
Umarım motive edebilirim sizi ve diğer kitap severleri ;)

Saatleri Ayarlama Enstitüsü ve CornFlex modası başlarmış.. ;)

Bi' Kürk Mantolu Madonna olamaz belki ama ;)
Keşke başlasa ;)

Tanpınar'ın Huzur'dan sonra en sevdiğim kitabı. Kara mizahın edebiyatımızdaki en önemli örneklerinden biri bence. Bitirdikten sonraki yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. :)

Huzur'u henüz okumadım, listemde var ama ;)
Umarım Tanpınar'a layık olabilir yorumlarım..

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62094.36
ETH 2436.39
USDT 1.00
SBD 2.50