You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hangi Botları Kullanıyorsunuz?

in #tr6 years ago (edited)

Ben bir ara neredeyse tüm botları kullanıyordum. Ama hata ettiğimi anladım. Boylar ihale üzerine çalışıyor ve belli bir oy kapasitesi var. Benim oy gönderdiğim bota oylamaya geçmeden bir kaç dakika önce kapasitesini aşacak miktarda talep gelirse zarar ediyorum. Ve malesef insanların bilinçsiz kullanımı yüzünden botlar sürekli zarar ettiriyor. Ayrıca kurun da sürekli düşmesi buna eklenirse elimdeki üç beş sbd de bu şekilde erimiş oluyor. İşin özeti kar getirceğini düşünmediğim için bot kullanamıyorum.

( ama buraya not düşmek gerekirse dorotto botondan hiç zarar etmedim :) o zaten ilk göz ağrım )

Sort:  

Katılıyorum size.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58251.65
ETH 2369.70
USDT 1.00
SBD 2.37