Bir kaç günür mangal mı yaksak diyorduk. Nihayet işin başına geçtim.
Mangalı yakıp eti pişirmek benden , mezeler annemden, sofrayı kurmak da eşimden oldu.


Harika bir ekip oluşturduk. Yemeğe bir de arkadaşlarımız İrem ve İsmail katılınca çok leziz bir akşam yemeği yedik.
This post has received a 2.70 % upvote from @drotto thanks to: @ismocan.
Vavvv ellerinize sağlık:) kuzum ne yaptı peki:)
Bu günlede çilek meraklısı onu da çilekle kandırdık
Afiyet olsun eti de cok severim hani😀😉neyseki karnim tok su an cok sukur
Gelin beraber olsun. :)
Afiyet olsun hocam :) geri dönüşlerinizi bekliyorum
Teşekkürler
Afiyet olsun.Mangal harika görünüyor ve sofrada şahane. Sevdikleriniz de yemeğe katılmış.Daha ne olsun.
@originalworks