Hobilerim (Cointurk 14. Projesi)

in #tr6 years ago

Merhabalar. Bugün size hobilerimden bahsedeceğim. En büyük eğlencem biricik kızımla vakit geçirmek ancak hobi denince akla boş vakit eğlencesi geliyor. Bu sebeple kızımı hobi listesine ekleyemem ama ondan bahsetmeden de geçemezdim.

Şimdi gelelim hobilerime. Benim bir numaralı hobim elbette plastationla vakit geçirmek. Sabahtan akşama kadar, geceden sabaha kadar oynasam bıkmam sıkılmam. (Şuraya da mutlu bir plastation resmi ekleyelim.)

image.jpg

Bugünler de kendime yeni bir uğraş buldum. Hatta aramızda kalsın , plastationa el bile sürmüyorum bunun başına geçtiğimden beri. Yapboz. Çocukluğumda da severdim ama böyle bin parçalısıyla uğraşmakta ayrıca zevkli imiş.

0AC155F9-CC44-4CA2-85E2-D631DFDE122E.jpeg

Bu bir bitsin bin beş yüzlük alırım bir de sonra iki bin böyle ilerler giderim . :)
Benim bugünlerde eğlencelerim bunlar. Sağlıcakla kalın dostlar.

( bu yazıdan olan kazancımı power up yapacağım)

Sort:  

upvoted and resteemed. upvoting doesn't work sometimes but resteeming always works. upvote me back?

Çok ispin gördüm seni😀

Çok iyi okur gördüm seni 😂

Biter mi bu puzzle :))

Bitiyor bitiyorimage.jpg

bırcan gıbı cerez tabaklarına koy :))

Congratulations @ismocan! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61372.42
ETH 2928.56
USDT 1.00
SBD 3.66