Yaratıcı'nın Adeleti (Hz MUSA ve FİRAVUN) / Poetic Justice ( Saint Moses and Pharaoh)

in #tr6 years ago

Hz Musa ve firavun halkın huzurunda iddaya girişiller. Hz Musa "Benim Rabbim Nil nehri ile Mısıra hayat verir" der. Firavun ise "ben istersem Nili ters çeviririm" der. Hz Musa "hadi" deyince firavun süre ister. Ertesi gün buluşmak için sözleşirler. Hz Musa Yaradanın buyruğunu yerine getirmenin huzuru ile eve gider istirahate çekilir. Firavun ise Hz Musa'nın Rabbine dua eder, sabah Nil nehrinde buluşurlar. Ve Nil nehri firavunun isteği üzerine ters akmaya başlar. Hz Musa Yaradana yakırır: "ben senin söylemediğin birşeyi söylemedim. Neden böyle irade bulundun." " Senin söylediğin doğruydu" der Rabbi " Ama sen uyurken o dua etti. Ben herkesin Rabbi' yim herkesin dualarına cevap veririm" der Rabbi .

Allah o kadar adildir ki kendine ibadet edenede etmeyemede, kendisine tapanada tapmayanada dua karşısında yardım eder.

KAYNAK:
https://deogratiastr.blogspot.nl/2017/06/yaratcnn-adilligi.html

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64143.01
ETH 3154.83
USDT 1.00
SBD 3.86