You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kişisel gündemim #01 : IELTS ya da "N'olcak bu İngilizce'mizin hali?"

in #tr6 years ago

Yazılarınızı her okuduğumda bir şey öğreniyor olmak benim için çok güzel bir şey. Listening hakkında pek bir tüyo veremem o biraz şans işi gibi. Ama writing ve speaking için çok klişe bir öneri sunacağım : Bol bol ingilizce kitap okumak. Benim de çok ciddi iki adet dil yeterliliğini ölçen sınava girmem gerekmişti ve ingilizcem yeterli değildi. Ders kitaplarına çalışırken de dikkatim cok kolay dağılıyordu ben de eğlenceli hale getirmek adına merak ettiğim ama okumadığım öyküleri ingilizce okumaya başladım. Macmillan Collector's Library diye bir yayınevi var, onun bastığı ingilizce öyküleri alıp okumuştum.Sonrasında romanlarına geçtim. Yaklaşık 4 5 ayda writing im ve reading im inanılmaz gelişti. Ve o iki sınavdan da almam gerekenden daha fazla not aldım. Size de tavsiye ederim

Sort:  

Çok teşekkür ederim hem güzel düşüncelerin hem de önerilerin için. Haklısın okumak çok işe yarayacaktır. Gün içerisinde deamlı İngilizce ile haşır neşirim aslında, okuyorum yazıyorum vs ama daha çok işle ilgili şeyler. Biraz daha edebiyata yakınlaşırsam çok daha verimli olabilir. Hemen bakayım bakalım İngilizce öykülere :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63893.57
ETH 2528.96
USDT 1.00
SBD 2.65