You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit'te 100 gün!

in #tr6 years ago (edited)

Elinize sağlık, çok akıcı bir yazı olmuş. Söylediklerinizin bazılarını ben de yaşıyorum, yaşadım. Ama sanırım en çok kafama takılan kısım gerçekten çok emek verdiğim yazılarımın bazen istediğim değeri görmüyor olması. Eskiden okuyanları da görebiliyormuşuz buradan ama şimdi öyle bir özellik olmadığı için kime ulaşıp ulaşmadığını sadece upvote lerden görüyorum ve bazen bu oran çok az oluyor. Para kazanayım çok insan desteklesin değil aslında amacım ama yazı yazarken gerçekten ilgilendiğim konularda samimi görüşlerimi yazıyorum ve insanlarda bir fikir bırakmak istiyorum. Dediğim gibi bazı çok özenle hazırladığım yazılarımda bu amacıma ulaşamıyorum

Sort:  

En kötüsü kimsenin görmemesi / okumaması gerçekten. O yüzden İngilizce yazmayı bıraktım çünkü İngilizce düzgün bir yazı çıkarmak gerçekten çok emek istiyor ve bazen kimsenin okumaması fikri tahammül edilemez.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 61703.75
ETH 2432.41
USDT 1.00
SBD 2.63