You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günaydın Almanya-Amerika-Avusturya

in #tr6 years ago (edited)
Rüyamda çok normal davranıyordun. Sanki hep oradaymış gibi. Hal böyle olunca sarılmak aklıma gelmiyor. Bilsem sarılırdım.

Ertelediğim şeyleri bu sözlerinle masanın üstünde buldum ve uyumam gereken yerde bunları toplamaya çalışıyorum tşk.

Sort:  

Bir yandan özür dilerim fakat bir yandan sevindim. Yaşarken çok fazla dalıp gidiyoruz

Ya da dalmayı tercih ediyoruz. Her şeyi zamanında halletme taraftarıyım fakat zaman zaman istemli bir şekilde acıdıklarımı erteliyorum. Bundan zevk aldığım bile söylenebilir çünkü acıyorsa yaşamışım demektir yaşarken de iyi hissetmişim demektir, kötü de hissettiysem demek ki umursamışım demektir. Yani bende bir önemi vardır, o şey her neyse ve ben benim için önemi olan şeylerin hemen gitmesine izin vermem

Üstteki yorumda "özlemek o kadar kötü değil" demiştim. Bu nedenle söyledim. Hissetmek güzel

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 69026.28
ETH 2737.24
USDT 1.00
SBD 2.71