Steem Auto Listesi !

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar, Steemit'e girdiğim günden bugüne kadar hep manuel olarak oylama yapıyordum. Ve manuel oylama yüzünden takip ettiğim insanların birçok gönderisini kaçırıyordum.

Dün, SteemAuto'yu kullanmaya başladım. İlk etapta SteemAuto listeme 32 kişiyi ekledim. Tabi değer verdiğim ve listeme eklemeyi unuttuğum arkadaşlar da vardır. Onları da ilerleyen zamanlarda tek tek listeme ekleyeceğim.

Tabi power gücümün fazla olmadığını ve listeminde 32 kişiden oluştuğunu düşünürsek, ne yazık ki gönderilerinize %100 gücümle basmam matematiksel olarak olanaksızdı. Bu nedenle, listemdeki tüm kullanıcıları %10 gücümle beğenmek üzerine bir standart oluşturdum. Benim yaptığım beğeniler rewards anlamında size çok birşey katmayabilir ancak gönderilerinizdeki etkileşimi artıracaktır.

Listeme eklediğim 32 kişinin ismini aşağıda vereceğim. Bu liste dışında olan ve beni daha önceden SteemVoter yada SteemAuto üzerinden otomatik beğeniye almış arkadaşlar varsa, lütfen yorumlarda belirtsinler. Böylelikle onlarıda listeme ekleyebilirim. 

Bu şekilde bir beğeni grubu oluşturabilirsek, gönderilerimizdeki etkileşimi artırabileceğimizi düşünüyorum. Özellikle çeşitli platformlardan oy alma konusunda Hot'a çıkmamıza yardımcı olacaktır. Listemdeki arkadaşlardan SteemVoter yada SteemAuto kullananlar varsa, beni de listelerine eklerlerse sevinirim. Vereceğiniz oy gücü önemli değil. İsterseniz %1 ile bile basabilirsiniz. 

Steem Auto Listem

 @erhanoz -  @ademkrgl - @saglikteam -  @muratsa -  @sefaoz -
@mehmetengin -  @cansudeniz -  @ahka -  @omersurer -  @fakire1sadaka -  @monomyth -  @vitruvianman -  @kalvas -  @steeminator3000 -  @cerensu -  @fetch -  @tach -  
@necrosahin -  @rdvn -  @redjepi -  @tarikhakan55 -  @readmore -  @keepcalmandread -  @yataydeli -  @bayeco06 - @hightouch -  @ulkembetil  -  @zuma -  @by-yesilbag - @emrebeyler -  @necmettinde -  @ahmetchef 


Az çok demeyelim, boş geçmeyelim :)

Sort:  

Haha amazing.very nice post

Tam olarak neresi nice :D

Aynen dediğin gibi tam olarak neresi nice :D Steemauto kullanıyorum. Ancak güç dengelerim düşük. Bende yer almak isterim. Az çok dediğiniz gibi hot listesine girebilmek için bile gerekiyor.

Ekleyecegim kardesim

Güzel bir paylaşım 😎

Necrosahin su aralar pek aktif degil istersen baska bir arkadasinla degistirebilirsin dostum , listeye aldigin icinde tesekkur ederim. Guzel bir uygulama olmus

Tesekkurler bakacagim necro için

Listede yer verdiğin için teşekkürler, bence güzel fikir herkes kendince böyle bir liste yapsa bir çok arkadaş en azından otomatik oy alır. Parasal gücümüz az da olsa motivasyon açısından destek vermiş oluruz.

Aynen zaten burada amaç rewards kasmak olmamali. Zaten su asamada hicbirimizin gücü yetmez bunun için. Ama etkilesim ve cesitli platformlarda hot'a daha rahat cikabilmek acisindan isimize yarar.

Listede yer verdiğin için teşekkür ederim, auto için bir rehber hazırlarsan bu tarz hareket etmek isteyenler için çok makbule geçer :)

Tabiki ilerleyen aşamada böyle birşey düşünüyorum

Güzel fikir tebrikler

Ben oyu satıyorum irfan aga, adımı görmek güzel tabi ama bilgilendirmek için yazdım autovoter kullanmıyorum maalesef, dilersen kaldırabilirsin listeden yok sorun yaratmaz diyorsan, postlarımda adını görmek güzel olur tabi ;D Eyvallah

selam hocam elinize sağlık
Bizimde bir WP grubumuz var detaylar bloğumda katılmak isterseniz beklerim

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63133.02
ETH 3043.69
USDT 1.00
SBD 3.63