Hello Dtube ! My First Dtube Video #1 (Introduction video)

in #tr6 years ago


Merhaba arkadaşlar, bu benim ilk Dtube videom. Tanışma konseptiyle bir video çekmek istedim. Bundan sonra farklı videolar gelecek. Umarım beğenirsiniz. İzlediğiniz için teşekkür ederim.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

İrfan kardeş başarılı olmuş steemit hakkında beni bilgilendircektin vaktin olmadı biliyorum yinede teşekkürler

çok duygulandım kardeş.

Huzunlendin mi

Gönderiyi begenmemissin ama

beğendim dostum en kısa zamanda ben de dtube'ye dahil olacağım

Ne zaman mesela

sen eksik kalma adem

@saglikteam videomu beğendin mi :)

Güzel noktalara değinmişsin, Teşekkürler :)

En sevdiğin nokta sana değindiğim nokta mı? :)

güzel olmus eline saglık

teşekkürler :)

welcome here irfandogan
i hope you enjoy in steemit:)

Thank you bro

Merhabalar ben de steemit e yeni katılanlardanım. Aslında yapıyı genel olarak çözdüm ancak içerik konusunda ciddi sıkıntılar oldugunu düşünüyorum. Kalteli içerik paylaşmaya çalışıyorum ancak burada bazı gruplar arasında sanki suni bir yapı oldugunu gördüm. Bu da yeni başlayanlar için oldukça demoralize edici oluyor. Pes etmek üzereyim diyebilirim ama bakalım hayırlısı.

Aynı durumları bende ilk başladığımda yaşadım. Ama sonra aklıma geldikçe gülerim. Bence bırakma mücadeleye devam :)

hayırlı olsun

teşekkürler

Güzel içerik olmuş bro tişörtten isterim :d

15 SBD ücret peşin

sbd biraz düşsün düşüneceğim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67831.12
ETH 3801.93
USDT 1.00
SBD 3.75