Bahar Geldi Hoş Geldi

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar,

Bahar geldi hoş geldi açın kollarınızı sonuna kadar. Yağmurların toprakla bütünleşip güneşle harmanladığı mevsim bahar geldi. Ağaçların çiçeklendiği gönlümüzün şenlendiği bahar geldi açın kollarınızı sonuna kadar.

IMG_20180310_174439387.jpg

Türlü çiçeklerle coşmuş patikalarda bulun kendinizi, huzuru içinize çekin, topraktan ayırmadan sevin bir papatyayı, yaşadığını hissedin bahar geldi.

IMG_20180310_174646872.jpg

İki güzel dağ lalesinin birbirine olan aşkını tatlı bir meltem eşliğinde danslarını seyre durun.

IMG_20180310_174427583.jpg

Sevgi dolu kalpler ve ışıldayan gözlere merhaba bahar geldi.

IMG_20180310_174931411.jpg

Tüm güzellikler sizinle olsun dostlar...

Sort:  

Amazing photography

En cok baharı seviyorum ben de her taraf yemyeşil ,hava ne sıcak ne de soğuk.

Ben yazcıyım ama bahar haberi verdiği için onuda seviyorum :)

Harika bahar gelmiş memleketime. :) . Cok güzel fotoğraflar. Emeğinize sağlık

Buyrun birlikte çekelim üstadım :)

Cıvıl cıvıl bir post ellerinize saglik 👏😀

Teşekkür ederim çiçekler hepimizin neşesi mutluluğu :)

Guzel bir post olmus. Paylasim icin tesekkurler..

Ben teşekkür ederim beğenmenize sevindim.

Cok guzel bir yazi cok guzel bir manzara. Bahar geldi siiri okuyor gibi hissettim :) eline sağlık

:) gerçekten öyle olmuş ilk okul şiirleri gibi...

Baharın coşkusunu postunuza yansıtmışsınız. Bahar ayı bir başka güzel mutluluk verici bir mevsim, ümitler gibi doğanın yeşerdiği harika bir dönem. Emeğinize sağlık ☺️

Teşekkür ederim güzel yorumunuz için bir nebze o hissi verebildi ise yazım ne mutlu bana :)

harika fotograflar 😊 baharin geldigi cok belli :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66258.39
ETH 3170.93
USDT 1.00
SBD 4.07